Hallo,
Sinds afgelopen vrijdag heb ik mijn SIM kaart geactiveerd bij Simyo, en begin nu spijt te krijgen.
Afgelopen zondag logte ik in op de simyo site en toen zag ik dat ik al 47 EURO extra kosten had gemaakt ?
Dit vond ik raar, aangezien ik een 300 minuten/smsjes bundel + 500MB internet had afgesloten.
Na wat nazoeken lees ik dat de eerste bundel blijkbaar verdeeld wordt.
Vervolgens log ik maandag in zie ik heel het verbruik van September niet meer, en ik zie ook geen factuur van September?
Om problemen te voorkomen maar direct gebeld met de klantenservice, maar op 1 oktober 3 x 25 minuten in de wacht gestaan, en NIEMAND aan de lijn te krijgen.
Overal kan het wel eens druk zijn, dus we proberen het dinsdag weer.
Ik log in op mijn Simyo.nl en ik zie dat ik op 1 oktober alweer kosten buiten de bundel gemaakt zou hebben ?!?!?!
Sochtends om 09:00 30 minuten in de wacht gestaan.
smiddags rond 12:00 20 minuten in de wacht gestaan.
smiddags rond 1600 20 minuten in de wacht gestaan.
Is er ergens een mogelijkheid om duidelijkheid te krijgen hoe dit nu zit?
Medewerkers van Simyo, ik neem aan dat jullie mijn 06 nummer kunnen zien adhv mijn gebruikersnaam, dus graag ZSM reactie op dit forum of per e-mail.
Alvast bedankt voor het oplossen van dit probleem.
Groeten,
Arnnemarie
Bladzijde 1 / 2
Onder het motto van de aanhouder wint zojuist weer +- een half uur in de wacht gestaan en uiteindelijk een vriendelijke dame aan de lijn gekregen.
Volgens haar waren mijn bundels niet geactiveerd (op mijnsimyo staat van wel) en volgens haar ging hier iets verkeerd (daar was ik dus al 4 dagen achter).
Dus alles wat er verbruikt wordt (bellen/sms'en/internetten) komt niet uit de bundel, maar wordt gewoon berekend, en dat is niet goedkoop bij Simyo zoals bekend.
Ze heeft dit doorgespeeld naar de technische dienst, en ik zou vanmiddag, uiterlijk morgenvroeg teruggebeld worden door Simyo.
Volgens haar waren mijn bundels niet geactiveerd (op mijnsimyo staat van wel) en volgens haar ging hier iets verkeerd (daar was ik dus al 4 dagen achter).
Dus alles wat er verbruikt wordt (bellen/sms'en/internetten) komt niet uit de bundel, maar wordt gewoon berekend, en dat is niet goedkoop bij Simyo zoals bekend.
Ze heeft dit doorgespeeld naar de technische dienst, en ik zou vanmiddag, uiterlijk morgenvroeg teruggebeld worden door Simyo.
Toch frappant dat als de vraag iets moeilijker wordt (of dat wellicht Simyo een fout maakt) er niet gereageerd wordt.
Volgens de website van Simyo zelf zou je via het forum binnen 1 dag antwoord krijgen, maar ook dit wordt niet waargemaakt.
Een klein berichtje van "We zijn er mee bezig, je hoort van ons" zou mij toch het gevoel geven dat er iemand serieus mee bezig is.
We wachten geduldig af, de belofte is dat ze me voor 12:00 vandaag weer zouden bellen, ik ben benieuwd of dit wel gehaald wordt.....
Volgens de website van Simyo zelf zou je via het forum binnen 1 dag antwoord krijgen, maar ook dit wordt niet waargemaakt.
Een klein berichtje van "We zijn er mee bezig, je hoort van ons" zou mij toch het gevoel geven dat er iemand serieus mee bezig is.
We wachten geduldig af, de belofte is dat ze me voor 12:00 vandaag weer zouden bellen, ik ben benieuwd of dit wel gehaald wordt.....
En wederom 2 beloftes gebroken.
Ik zou voor 12:00 gebeld worden, en dat is dus niet gebeurd.
Zelf maar is gebeld rond 12:05 en waarempel om 12:30 iemand aan de lijn (binnen een half uur, dit is een nieuw record).
Deze heeft mij nadrukkelijk beloofd voor 15:00 terug te bellen, maar zoals verwacht, niets gehoord .........
Iedereen geeft ruiterlijk toe dat het niet klopt, en dat ik gelijk hebt, maar niemand wil (of kan) het probleem oplossen.
morgen maar weer eens een uurtje vooruit trekken.
Kan ik deze kosten ergens declareren bij Simyo ? Ondertussen toch al een paar uur aan het bellen geweest...
Ik zou voor 12:00 gebeld worden, en dat is dus niet gebeurd.
Zelf maar is gebeld rond 12:05 en waarempel om 12:30 iemand aan de lijn (binnen een half uur, dit is een nieuw record).
Deze heeft mij nadrukkelijk beloofd voor 15:00 terug te bellen, maar zoals verwacht, niets gehoord .........
Iedereen geeft ruiterlijk toe dat het niet klopt, en dat ik gelijk hebt, maar niemand wil (of kan) het probleem oplossen.
morgen maar weer eens een uurtje vooruit trekken.
Kan ik deze kosten ergens declareren bij Simyo ? Ondertussen toch al een paar uur aan het bellen geweest...
Hello, sorry i will write in english.
I have the same probelm...I activated my sim today, as i got it by post today.
I called and i found out that it is charging me outside my bundle.....i wrote a message in the forum....I don't really know how to fix the problem....
your post makes me very worried.....
tell me if you have any result!!
I hope it all gets fixed sooon
Yoana
I have the same probelm...I activated my sim today, as i got it by post today.
I called and i found out that it is charging me outside my bundle.....i wrote a message in the forum....I don't really know how to fix the problem....
your post makes me very worried.....
tell me if you have any result!!
I hope it all gets fixed sooon
Yoana
En wederom 2 beloftes gebroken.
Ik zou voor 12:00 gebeld worden, en dat is dus niet gebeurd.
Zelf maar is gebeld rond 12:05 en waarempel om 12:30 iemand aan de lijn (binnen een half uur, dit is een nieuw record).
Deze heeft mij nadrukkelijk beloofd voor 15:00 terug te bellen, maar zoals verwacht, niets gehoord .........
Iedereen geeft ruiterlijk toe dat het niet klopt, en dat ik gelijk hebt, maar niemand wil (of kan) het probleem oplossen.
morgen maar weer eens een uurtje vooruit trekken.
Kan ik deze kosten ergens declareren bij Simyo ? Ondertussen toch al een paar uur aan het bellen geweest...
Ik heb hetzelfde probleem: verbruik toont buiten-bundel tarieven, terwijl ik GEEN nummerbehoud heb aangevraagd, dus direct de bundeltarieven zouden moeten gelden. Gemeld aan Simyo maar tot nu toe alleen een automatisch antwoord met een support ticket nummertje. Waarom reageert Simyo niet?
Ik hang alweer in de wachtrij.
En je raad het nooit "Op dit moment is het erg druk, onze excuses blahblahblah, probeer het later weer, blahblahblah".
Als Simyo nu de problemen eens direct oplost i.p.v. de struisvogelpolitiek toe te passen dan gaat ook niet iedereen bellen naar hun, waardoor ze normaal bereikbaar zijn.
Maar als bovenstaande teveel gevraagd is, geef dan in ieder geval een eerlijk antwoord, en als je een afspraak maakt, komt deze dan na!
Maar dit is zelfs teveel gevraagd.... :(
Ik verwacht dat ik voor 10:00 iemand aan de lijn heb, en als ze hun PR willen verbeteren pakken ze binnen 20 minuten de telefoon op :)
Het enigste wat ik tot nu toe bereikt heb is dat vanaf gisteren wel uit de bundel wordt gebeld/gesmst en geinternet.
Wel heb ik nog steeds verbruikskosten staan voor september/oktober.
En je raad het nooit "Op dit moment is het erg druk, onze excuses blahblahblah, probeer het later weer, blahblahblah".
Als Simyo nu de problemen eens direct oplost i.p.v. de struisvogelpolitiek toe te passen dan gaat ook niet iedereen bellen naar hun, waardoor ze normaal bereikbaar zijn.
Maar als bovenstaande teveel gevraagd is, geef dan in ieder geval een eerlijk antwoord, en als je een afspraak maakt, komt deze dan na!
Maar dit is zelfs teveel gevraagd.... :(
Ik verwacht dat ik voor 10:00 iemand aan de lijn heb, en als ze hun PR willen verbeteren pakken ze binnen 20 minuten de telefoon op :)
Het enigste wat ik tot nu toe bereikt heb is dat vanaf gisteren wel uit de bundel wordt gebeld/gesmst en geinternet.
Wel heb ik nog steeds verbruikskosten staan voor september/oktober.
Nou, ze hebben het persoonlijk record niet verbroken, nu 35 minuten in de wacht gestaan.
Nu kreeg ik dezeflde mevrouw als afgelopen woensdag aan de telefoon, toch prettig dat je de medewerkers van Simyo leert kennen.
Mevrouw tovert antwoord nr. 33 uit de kast, "het klopt niet, het wordt uitgezocht, de technische dienst zoekt dit na, en u wordt teruggebeld".
Vervolgens grabbelt ze in de beloftenton, en nu wordt ik zo rond 12:00 teruggebeld!
Ik heb haar aangegeven dat ik zolangzamerhand niet meer geloof in al die valse beloftes, maar ze drukte me op het hart dat ik nu echt rond 12:00 terug gebeld ga worden.
Als bonus grabbelt ze nog een keer in de beloftenton en ik kom zelfs in aanmerking voor de coulance regeling!
Wat is het toch een fijn bedrijf dat Simyo
Nu kreeg ik dezeflde mevrouw als afgelopen woensdag aan de telefoon, toch prettig dat je de medewerkers van Simyo leert kennen.
Mevrouw tovert antwoord nr. 33 uit de kast, "het klopt niet, het wordt uitgezocht, de technische dienst zoekt dit na, en u wordt teruggebeld".
Vervolgens grabbelt ze in de beloftenton, en nu wordt ik zo rond 12:00 teruggebeld!
Ik heb haar aangegeven dat ik zolangzamerhand niet meer geloof in al die valse beloftes, maar ze drukte me op het hart dat ik nu echt rond 12:00 terug gebeld ga worden.
Als bonus grabbelt ze nog een keer in de beloftenton en ik kom zelfs in aanmerking voor de coulance regeling!
Wat is het toch een fijn bedrijf dat Simyo
Bel de krant, hang de vlag uit, ik ben zojuist teruggebeld door Simyo! Het kan dus echt, ik zit nog te knipperen met m'n ogen, slaap ik nog ?
De bundel is per 04-10-2012 ingegaan.
De "coulanceregeling" van Simyo is dat de verbruikskosten welke zijn berekend voor 04-10-2012 worden verrekend met de factuur en de bundels zoals het eigenlijk gemoeten had.
In mijn ogen is dat geen coulance, maar gewoon het oplossen van hun problemen, wat in mijn ogen normaal is.
Nu maar afwachten tot er gefactureerd gaat worden eind oktober, fingers crossed.
De bundel is per 04-10-2012 ingegaan.
De "coulanceregeling" van Simyo is dat de verbruikskosten welke zijn berekend voor 04-10-2012 worden verrekend met de factuur en de bundels zoals het eigenlijk gemoeten had.
In mijn ogen is dat geen coulance, maar gewoon het oplossen van hun problemen, wat in mijn ogen normaal is.
Nu maar afwachten tot er gefactureerd gaat worden eind oktober, fingers crossed.
Mooi om te zien dat het bij jou op is gelost. Zelf heb ik precies hetzelfde probleem, ik ga de klantenservice maar eens aanspreken.
De bundel is per 04-10-2012 ingegaan.
De "coulanceregeling" van Simyo is dat de verbruikskosten welke zijn berekend voor 04-10-2012 worden verrekend met de factuur en de bundels zoals het eigenlijk gemoeten had.
In mijn ogen is dat geen coulance, maar gewoon het oplossen van hun problemen, wat in mijn ogen normaal is.
Nu maar afwachten tot er gefactureerd gaat worden eind oktober, fingers crossed.
Welkom op het forum Annemarie,
Goed om te horen dat het is opgelost. Je verhaal klopt en de verbruikskosten worden verrekend. Overigens wel mijn excuses dat er nog niet eerder op je topic gereageerd is. Normaal gesproken handhaven we een termijn van 1 werkdag. Coulance is hier bij Simyo vakjargon, maar je zou eigenlijk moeten spreken van een verrekening. En inderdaad een oplossing voor je probleem. Ik heb je even een privé berichtje gestuurd om te achterhalen met wie je hebt gesproken.
I have the same probelm...I activated my sim today, as i got it by post today.
I called and i found out that it is charging me outside my bundle.....i wrote a message in the forum....I don't really know how to fix the problem....
your post makes me very worried.....
tell me if you have any result!!
I hope it all gets fixed sooon
Yoana
Hi Oyoana,
I see that you opened a topic about your issue. I will reply in that topic.
Hi RobertWy,
Helaas gaat het hier om een fout in het systeem. Ik heb dit direct laten corrigeren. De verbruikskosten tot 8/10 zullen niet in rekening worden gebracht. Excuses voor het ongemak.
Hoi StefanM,
Ook in jouw situatie gaat het om een fout door ons. De onterecht berekende verbruikskosten zullen niet in rekening worden gebracht. Excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Alex
Ik heb het zelfde probleem
en ook lang ik de telefoon en ook geen reactie op forum.
Als je zo met je nieuwe gebruikers omgaat, blijven ze niet lang en zal dat ze van zelfopbreken denk ik dan maar, mond op mond reclame werkt nog altijd het best
en ook lang ik de telefoon en ook geen reactie op forum.
Als je zo met je nieuwe gebruikers omgaat, blijven ze niet lang en zal dat ze van zelfopbreken denk ik dan maar, mond op mond reclame werkt nog altijd het best
Ik heb ook het zelfde probleem,
Afgelopen woensdag sim kaart geactiveert maar mijn bundel ging niet in waardoor ik buiten de bundel belde/internete, ik heb zelf geen nummerbehoud aan gevraagt.
Afgelopen woensdag sim kaart geactiveert maar mijn bundel ging niet in waardoor ik buiten de bundel belde/internete, ik heb zelf geen nummerbehoud aan gevraagt.
Bij mij hetzelfde. Ik heb vorige week een simyo abonement afgesloten van 200 MB en 200 belminuten/sms. Ik krijg nu ook al kosten te zien van 30 euro. Ik ga dit echt niet betalen. Ik hoop dat er snel opgenomen wordt bij Simyo en dat het snel opgelost wordt. Volgends mij is het een beetje een rommeltje daar. Ik ben niet van plan om extra te gaan betalen terwijl ik nauwelijks gebruik maak van mijn belminuten en MB's.
Groetjes,
Hiltje. :mad:
Groetjes,
Hiltje. :mad:
@Alex, bedankt voor je bericht, maar ik heb geen private bericht van jou ontvangen?
@de rest, de aanhouder wint, gewoon blijven bellen en niet ophangen voordat het is opgelost!
@de rest, de aanhouder wint, gewoon blijven bellen en niet ophangen voordat het is opgelost!
Beste Alex,
Ik heb ook hetzelfde probleem.
Heb op 5 oktober mijn sim geactiveerd en geen gebruik gemaakt van nummerbehoud.
In het tabblad "overzicht" staat ook vermeldt dat de ingangsdatum 02-10-2012 betreft.
Echter staan er ook bij mij verbruikskosten die toch echt binnen mijn bundel zouden moeten vallen.
Gezien eerdere berichten neem en eis ik dat dit probleem wordt opgelost.
Geen goede start van een 1 jarige overeenkomst tussen simyo en ondergetekende.
Ik begrijp als geen andere dat simyo en zijn klantenservice onder enorme druk staan vanwege "bewuste" onderbeztting.
Dit is natuurlijk de enige manier om deze scherpe tarieven uberhaupt aan te kunnen bieden als simyo (lees: KPN mobile).
Dit wetende heb ik met volle verstand een abbonement afgesloten bij jullie, toch verwacht ik en vele andere met dit probleem een bericht.
Het gaat hierbij om een "kosten" probleem iets wat mensen ongerust maakt.
met vriendelijke groet,
Robert-Paul Hulsman
Ik heb ook hetzelfde probleem.
Heb op 5 oktober mijn sim geactiveerd en geen gebruik gemaakt van nummerbehoud.
In het tabblad "overzicht" staat ook vermeldt dat de ingangsdatum 02-10-2012 betreft.
Echter staan er ook bij mij verbruikskosten die toch echt binnen mijn bundel zouden moeten vallen.
Gezien eerdere berichten neem en eis ik dat dit probleem wordt opgelost.
Geen goede start van een 1 jarige overeenkomst tussen simyo en ondergetekende.
Ik begrijp als geen andere dat simyo en zijn klantenservice onder enorme druk staan vanwege "bewuste" onderbeztting.
Dit is natuurlijk de enige manier om deze scherpe tarieven uberhaupt aan te kunnen bieden als simyo (lees: KPN mobile).
Dit wetende heb ik met volle verstand een abbonement afgesloten bij jullie, toch verwacht ik en vele andere met dit probleem een bericht.
Het gaat hierbij om een "kosten" probleem iets wat mensen ongerust maakt.
met vriendelijke groet,
Robert-Paul Hulsman
en ook lang ik de telefoon en ook geen reactie op forum.
Als je zo met je nieuwe gebruikers omgaat, blijven ze niet lang en zal dat ze van zelfopbreken denk ik dan maar, mond op mond reclame werkt nog altijd het best
Hoi zwaanc,
Ik heb je inmiddels een reactie geplaatst op je vraag in dit topic. Je probleem is nu opgelost.
Afgelopen woensdag sim kaart geactiveert maar mijn bundel ging niet in waardoor ik buiten de bundel belde/internete, ik heb zelf geen nummerbehoud aan gevraagt.
Welkom op het forum de1vries,
Ook bij jou is er een fout gemaakt door ons systeem. De onterechte verbruikskosten zullen niet in rekening worden gebracht. Daarnaast heeft de technische dienst het probleem voor je opgelost. Excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Hiltje. :mad:
Welkom op het forum Hiltje,
Helaas is dit ook bij jou het geval. De onterechte verbruikskosten zullen niet in rekening worden gebracht. Daarnaast heeft de technische dienst het probleem voor je opgelost. Excuses voor het ongemak
@de rest, de aanhouder wint, gewoon blijven bellen en niet ophangen voordat het is opgelost!
Hoi Annemarie,
Als het goed is heb je nu een privé bericht ontvangen.
Ik heb ook hetzelfde probleem.
Heb op 5 oktober mijn sim geactiveerd en geen gebruik gemaakt van nummerbehoud.
In het tabblad "overzicht" staat ook vermeldt dat de ingangsdatum 02-10-2012 betreft.
Echter staan er ook bij mij verbruikskosten die toch echt binnen mijn bundel zouden moeten vallen.
Gezien eerdere berichten neem en eis ik dat dit probleem wordt opgelost.
Geen goede start van een 1 jarige overeenkomst tussen simyo en ondergetekende.
Ik begrijp als geen andere dat simyo en zijn klantenservice onder enorme druk staan vanwege "bewuste" onderbeztting.
Dit is natuurlijk de enige manier om deze scherpe tarieven uberhaupt aan te kunnen bieden als simyo (lees: KPN mobile).
Dit wetende heb ik met volle verstand een abbonement afgesloten bij jullie, toch verwacht ik en vele andere met dit probleem een bericht.
Het gaat hierbij om een "kosten" probleem iets wat mensen ongerust maakt.
met vriendelijke groet,
Robert-Paul Hulsman
Welkom op het forum rph89,
Je probleem is zojuist opgelost. Helaas viel ook jouw aansluiting onder het voor ons inmiddels bekende issue. De kosten zullen niet rekening worden gebracht.
Voor jullie allen. Excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Alex
Hi Alex
Bedankt voor je reactie.
Mijn verbruik op het overzicht in Mijn Simyo is inderdaad aangepast.
Maar de verbruikskosten van 4/10 tot en met 8/10 worden nog steeds berekend volgens buiten-bundel tarieven. Ik dacht dat dit gecorrigeerd zou worden?
Graag correctie van de bedragen!
Ik heb hetzelfde probleem: verbruik toont buiten-bundel tarieven, terwijl ik GEEN nummerbehoud heb aangevraagd, dus direct de bundeltarieven zouden moeten gelden. Gemeld aan Simyo maar tot nu toe alleen een automatisch antwoord met een support ticket nummertje. Waarom reageert Simyo niet?
Hi RobertWy,
Helaas gaat het hier om een fout in het systeem. Ik heb dit direct laten corrigeren. De verbruikskosten tot 8/10 zullen niet in rekening worden gebracht. Excuses voor het ongemak.
Bedankt voor je reactie.
Mijn verbruik op het overzicht in Mijn Simyo is inderdaad aangepast.
Maar de verbruikskosten van 4/10 tot en met 8/10 worden nog steeds berekend volgens buiten-bundel tarieven. Ik dacht dat dit gecorrigeerd zou worden?
Graag correctie van de bedragen!
Hi RobertWy,
Helaas gaat het hier om een fout in het systeem. Ik heb dit direct laten corrigeren. De verbruikskosten tot 8/10 zullen niet in rekening worden gebracht. Excuses voor het ongemak.
Hoi RobertWy,
De technische dienst is bezig om alles automatisch te herstellen. We proberen dit voor het weekend op te lossen. De verbruikskosten worden daarmee ook gecorrigeerd.
Groetjes,
Alex
De technische dienst is bezig om alles automatisch te herstellen. We proberen dit voor het weekend op te lossen. De verbruikskosten worden daarmee ook gecorrigeerd.
Groetjes,
Alex
Ook bij mij hetzelfde probleem. Verbruik staat inmiddels op 24,19, terwijl ik RUIM binnen mijn bundel internet en sms. Heel graag een reactie zodat ik zeker weet dat dit wordt opgelost. Bundel is 03-10-2012 ingegaan.
Beste Tsimons,
Welkom op het forum!
Door de storing zijn je bundels niet geactiveerd. De IT afdeling is druk bezig dit probleem op te lossen.
Hopelijk is dit vandaag opgelost. Alle kosten zullen worden gecrediteerd.
Ik heb nu eindelijk de factuur van september online staan zie ik (vorige week al) en de zaak is verrekend.
Na al het gezeur en gebeld moet er een bedrag bij betaald worden van € 1,45
Wat een coulance van Simyo (not! :mad:), je klanten uren aan de telefoon laten hangen, van alles beloven en niet nakomen, en uit eindelijk 0,0 coulance.
Ik zou het schappelijk vinden dat ze uit coulance bijvoorbeeld 1 maand de factuur op 0,00 zouden zetten, maar klantvriendelijkheid staat niet hoog in het vaandel bij Simyo.
Best jammer, want dit levert geen reclame op, ik zou tenminste niemand Simyo aanbevelen na mijn ervaringen.
Na al het gezeur en gebeld moet er een bedrag bij betaald worden van € 1,45
Wat een coulance van Simyo (not! :mad:), je klanten uren aan de telefoon laten hangen, van alles beloven en niet nakomen, en uit eindelijk 0,0 coulance.
Ik zou het schappelijk vinden dat ze uit coulance bijvoorbeeld 1 maand de factuur op 0,00 zouden zetten, maar klantvriendelijkheid staat niet hoog in het vaandel bij Simyo.
Best jammer, want dit levert geen reclame op, ik zou tenminste niemand Simyo aanbevelen na mijn ervaringen.
Hoi Annemarie,
Volgens onze gegevens hebben we een verrekening gemaakt van alle onterecht in rekening gebrachte abonnementskosten. Kan je aangeven wat we precies niet zijn nagekomen?
Groetjes,
Alex
Volgens onze gegevens hebben we een verrekening gemaakt van alle onterecht in rekening gebrachte abonnementskosten. Kan je aangeven wat we precies niet zijn nagekomen?
Groetjes,
Alex
Men praat over een coulance regeling.
De definitie van coulance is een tegemoedkoming als bijvoorbeeld iets wat buiten de garantie valt toch wordt gerepareerd.
SIMYO laat mij voelen dat ik min of meer "geluk" moet hebben dat SIMYO mij die kosten crediteert.
In werkelijkheid heeft SIMYO deze fout veroorzaakt, en heb ik voor "Jan met de korte achternaam" uren aan de telefoon moeten hangen om het probleem wat veroorzaakt is door SIMYO op te lossen.
Kan ik ergens mijn uren declareren ?
Zoals ik al aangaf zou een extra tegemoedkoming in de vorm van een extra korting minimaal op zijn plek zijn.
Stuur desnoods een SIMYO knuffelbeer op, of bedenk een gebaar om te laten zien dat de klant niet fout zat.
De definitie van coulance is een tegemoedkoming als bijvoorbeeld iets wat buiten de garantie valt toch wordt gerepareerd.
SIMYO laat mij voelen dat ik min of meer "geluk" moet hebben dat SIMYO mij die kosten crediteert.
In werkelijkheid heeft SIMYO deze fout veroorzaakt, en heb ik voor "Jan met de korte achternaam" uren aan de telefoon moeten hangen om het probleem wat veroorzaakt is door SIMYO op te lossen.
Kan ik ergens mijn uren declareren ?
Zoals ik al aangaf zou een extra tegemoedkoming in de vorm van een extra korting minimaal op zijn plek zijn.
Stuur desnoods een SIMYO knuffelbeer op, of bedenk een gebaar om te laten zien dat de klant niet fout zat.
Bij mij precies het zelfe probleem. Rekening staat inmiddels op 500 euro en als ik bel duurt het soms wel een uur voor ik iemand aan de lijn krijg.
Ik vind dit echt slordig van jullie, en er is me al 2 Keer verteld dat ze er aan gaan werken. Inmiddela zijn we al een maand verder.
Hoelang gaat dit nog duren??
Ik vind dit echt slordig van jullie, en er is me al 2 Keer verteld dat ze er aan gaan werken. Inmiddela zijn we al een maand verder.
Hoelang gaat dit nog duren??
Bij mij ook een flinke Bill-Shock! Heb hierover ook een mail gestuurd naar de klantenservice omdat dit ongekend is (nog geen antwoord ontvangen overigens op #265802). Lopende klant vanaf mei 2011.
Bij mij is het dataverbruik ook ineens onverklaarbaar omhoog geschoten (September 168 euro) en lopende maand staat op 214 euro. Toen ik het mailtje kreeg dat mijn factuur klaar stond voor September meteen het internet via mijn-simyo uitgezet. Helaas komt dit erg laat en staat de teller van oktober inmiddels ook al torenhoog!
Onverklaarbaar is het feit dat het dataverbruik veel op gezette tijden is (08.00 - 12.00 - 20.00). Heel bizar, omdat ik dan, nog slaap, wekker gaat om 08.15, op mijn werk of thuis ben met wifi.
Ook heb ik van Simyo geen notificatie ontvangen dat ik over mijn datalimiet heen ben gegaan ook al heb ik 'Notificaties verbruik' aan staan onder mijn-simyo.
Ik verwacht dat simyo hier wat aan doet!
Bij mij is het dataverbruik ook ineens onverklaarbaar omhoog geschoten (September 168 euro) en lopende maand staat op 214 euro. Toen ik het mailtje kreeg dat mijn factuur klaar stond voor September meteen het internet via mijn-simyo uitgezet. Helaas komt dit erg laat en staat de teller van oktober inmiddels ook al torenhoog!
Onverklaarbaar is het feit dat het dataverbruik veel op gezette tijden is (08.00 - 12.00 - 20.00). Heel bizar, omdat ik dan, nog slaap, wekker gaat om 08.15, op mijn werk of thuis ben met wifi.
Ook heb ik van Simyo geen notificatie ontvangen dat ik over mijn datalimiet heen ben gegaan ook al heb ik 'Notificaties verbruik' aan staan onder mijn-simyo.
Ik verwacht dat simyo hier wat aan doet!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.