.

Beantwoord

Onbekende kosten buiten de bundel. Wat is er gebeurd?

  • 20 November 2015
  • 5 reacties
  • 307 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Op mijn factuur van oktober staat een bedragje van .23 CT buiten de belbundel. Er is op 2 oktober om 13.3953 uur naar het nr. 003227007777 gebeld. Het is mij een raadsel waar dit vandaan komt. Ik krijg wel af en toe een vreemd telefoontje met buitenlands sprekende mensen. Dit kap ik direct af en ik bel ook nooit terug naar onbekende nrs.
Graag een reactie Vr. Gr. Yvonne
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 20 November 2015, 20:58

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Yvonne,

Ik heb even moeten googelen.
Het nummer wat jij beschrijft staat op naam van de firma Lapperre hearing systems Groot-bijgaarden België!
Een winkel voor boortoestellen en dat soort spullen.

Heb ik je goed geholpen en heb je nog vragen?
Reputatie 1
Badge
Goed gedaan, dit zou kunnen, ooit contact gehad hierover, niet wetende dat dit Belgisch was.

Hartelijk dank, Yvonne
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Yvonne,

Graag gedaan.
Fijn dat ik je kon helpen!

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben over iets kan je altijd op het forum terecht en zou ik je graag weer willen helpen (als iemand anders je niet al geholpen heeft).
Mocht je het gezellig binden op het forum raad ik aan regelmatig is te kijken.
Andere actieve forum leden posten regelmatig tips in telecom weetjes.
Maar je kunt ook meepraten in onze gewoongezellig topic's

Tot ziens op het Forum!
Reputatie 1
Badge
Maikel,
Je was volgens mij de eerste en enige die reageerde. Je hebt me wel gerust kunnen stellen.

Wieweet tot een volgende keer!

Yvonne
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Yvonnegeijsel,

Welkom op het Simyo Forum.

Altijd lastig als je de kosten op je factuur niet direct kunt verklaren. Gelukkig is Maikel.twinnie hier de redder in nood met de juiste informatie. Fijn om te zien dat hij je heeft kunnen helpen. Mocht je ooit nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden!

@Maikel.twinnie, bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit nummer even op te zoeken :)

Groetjes,
Angela

Reageer