.

Beantwoord

Na omzetten abonnement zijn oude facturen niet meer in te zien. Wat nu?

  • 16 April 2016
  • 5 reacties
  • 156 Bekeken

Badge
  • Beginner
  • 6 reacties
Ik ben onlangs overgestapt van prepaid (oud Lowcall abonnement) naar Sim Only. NU kan ik via de site mijn Prepaid facturen niet meer inzien. Omdat ik de laatste maanden veel voor werk heb gebeld, wil ik de facturen wel kunnen overhandigen aan mijn werkgever. Erg onhandig dus. En niet erg logisch, want zelfde telefoonnummer ? Kunnen jullie zorgen dat ik ook de prepaid facturen kan inzien/printen/etc.. ?
icon

Beste antwoord door Angela 17 April 2016, 12:06

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi CBV,

Welkom op het Simyo Forum.

Ach, wat onhandig dat je de facturen nu niet kunt printen! Vooral nu je ze graag wilt declareren.

Het klopt dat het binnen jouw nieuwe Prepaid account niet mogelijk is om de oude LowCall facturen te bekijken. Gelukkig kunnen wij dit nog wel en ben ik in de mogelijkheid deze naar je te e-mailen. Kun je laten weten van welke maanden je de facturen nodig hebt? Dan ga ik ze naar je opsturen.

Groetjes,
Angela
Badge
Ik heb mijn Sim only abonnement gewijzigd, nu kan ik de factuur van maart niet als pdf openen.
Heeft dit ook met het aangepaste abonnement te maken?

Groeten Frans
Reputatie 6
Badge +10
Hoi FransB,

Wat onhandig dat het niet lukt om je maart factuur te openen als PDF. Dit heeft niet met een aangepast abonnement te maken, want ook dan hoor je gewoon je factuur te kunnen inzien 🙂. Ik heb 'm voor je op de e-mail gezet!

Groetjes, Tiury
Badge
Hallo Angela,

Excuus voor de late reactie, ik had verwacht e.e.a. als melding via email binnen te krijgen.
Blijkbaar kan ik je niet persoonlijk berichten. Het gaat om de facturen van januari-april 2016. Bedankt !

vr.gr,
Reputatie 7
Badge +10
Hoi CBV,

Dat geeft niets! Zojuist heb ik je een e-mail gestuurd met daarin de facturen 🙂 Kun je mij laten weten of je deze goed hebt ontvangen?

Je kunt een e-mail van ons krijgen zodra er een reactie op je topic is gekomen. Dit kun je zelf instellingen via jouw forumaccount. Als je op de homepage bent van ons forum, zie je dit rechts staan. Kun je dit vinden?

Groetjes,
Angela

Reageer