Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Ken je iemand die al een Simyo klant is? Bestel en gebruik het nummer van je Simyo maatje. Jullie verdienen dan allebei € 5 bij Prepaid en € 10 bij Sim Only!
Mijn zoon van 13 komt in tranen thuis nadat hij in 4 minuten 2,5GB heeft gebruikt met de Apple Foto’s app, daarmee uit zijn 4GB bundel is gelopen, en nu €77 aan kosten heeft gemaakt.
Hij geeft aan dat hij onmiddellijk gereageerd heeft op de waarschuwing SMS. Dat blijkt inderdaad uit zijn datagebruik dat zichtbaar is in de app: de kosten houden 1 minuut na het ontvangen van de SMS op. Echter, in die éne minuut zijn de kosten naar €77 opgelopen.
Nu hebben we direct, om herhaling te voorkomen het dataplafond ingesteld, maar dat werkt pas vanaf 1 augustus (zou gratis moeten zijn, en direct actief, vooral voor kinderen). Daarnaast heb ik voor €5 500MB er bij gekocht. Maar de schade is al gedaan…
Is er een coulance regeling beschikbaar voor dit soort situaties?
Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je kosten buiten je bundel hebt gemaakt!
Wij versturen altijd waarschuwingsberichten bij 80% en 100% verbruik van je databundel. Deze sms’jes komen rechtstreeks vanaf het netwerk en zijn altijd leidend. In de laatste sms geven wij ook duidelijk aan wat vanaf dat moment het tarief is (€0.15 per MB) en dat het verstandig is om het internet uit te zetten of een internetbundel bij te kopen. Vanuit Simyo doen wij ons best om onze klanten op tijd te waarschuwen.
Wij hebben sinds kort inderdaad de mogelijkheid om een dataplafond in te schakelen voor €0,50 cent per maand. Heel goed om te horen dat je dit nu hebt geactiveerd! Hiermee kun je voorkomen dat je weer kosten zou kunnen maken buiten je bundel vanwege internetgebruik. Wij hebben ook een topic op het forum gemaakt met uitgebreide informatie over het dataplafond.
Ik begrijp dat de kosten niet bewust zijn gemaakt. Zou je mij een privébericht willen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag wat we voor je kunnen doen om dit samen op te lossen.
Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je kosten buiten je bundel hebt gemaakt!
Wij versturen altijd waarschuwingsberichten bij 80% en 100% verbruik van je databundel. Deze sms’jes komen rechtstreeks vanaf het netwerk en zijn altijd leidend. In de laatste sms geven wij ook duidelijk aan wat vanaf dat moment het tarief is (€0.15 per MB) en dat het verstandig is om het internet uit te zetten of een internetbundel bij te kopen. Vanuit Simyo doen wij ons best om onze klanten op tijd te waarschuwen.
Wij hebben sinds kort inderdaad de mogelijkheid om een dataplafond in te schakelen voor €0,50 cent per maand. Heel goed om te horen dat je dit nu hebt geactiveerd! Hiermee kun je voorkomen dat je weer kosten zou kunnen maken buiten je bundel vanwege internetgebruik. Wij hebben ook een topic op het forum gemaakt met uitgebreide informatie over het dataplafond.
Ik begrijp dat de kosten niet bewust zijn gemaakt. Zou je mij een privébericht willen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag wat we voor je kunnen doen om dit samen op te lossen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.