Hoi @DH0700,
Bedankt voor je bericht. Ik kan mij voorstellen dat je hiervan bent geschrokken.
Ik heb je aansluiting er meteen even bij gepakt, ik zie dat je op 22 april jouw internetbundel van 20GB hebt stopgezet. Deze wijziging is per 1 mei ingegaan, hier ben je in de mail van 22 april ook over geïnformeerd. Je hebt op 1 mei ook een bericht van ons gekregen met de mededeling dat je internet aan het verbruiken was zonder internet bundel. Heb je deze sms'jes en e-mails gezien?
Als je binnen korte tijd hoge kosten hebt gemaakt buiten je bundel, dan blokkeren wij je simkaart uit voorzorg en sturen wij hier een e-mail over. Wij proberen om de simkaart te blokkeren vanaf €100, maar omdat het verbruik met vertraging wordt verwerkt in ons systeem kunnen de kosten hoger dan €100 oplopen afhankelijk van hoeveel MB's er zijn verbruikt. Dit is dus in jouw geval gebeurt.
Wij hebben sinds kort de mogelijkheid om een dataplafond in te schakelen voor €0,50 cent per maand zoals @J.D.L. al aangaf (thanks!). Ik raad aan om de dataplafond in te schakelen om te voorkomen dat dit weer zou kunnen gebeuren. Wij hebben ook een topic op het forum gemaakt met uitgebreide informatie over het dataplafond.
Zou je mij een privé bericht willen sturen met je persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even of ik iets voor je kan betekenen.
Groetjes,
Seren