.

Beantwoord

Kan ik mijn factuur in termijnen betalen?

  • 31 August 2016
  • 4 reacties
  • 187 Bekeken

Badge
Hallo Simyo,

Kan ik een betalingsregeling krijgen voor mijn factuur van juli. Ik kan dit bedrag niet in een keer betalen. Ik stel voor om 50 euro te betalen. Ik vraag me ook nog steeds af waarom ik een rekening krijg als ik toen geen internetbundel had dus hoe kan het dan aan staan. Stuur een bericht a.u.b..
icon

Beste antwoord door Sean 31 August 2016, 17:18

Bekijk originele reactie

4 reacties

Je had toch al een regeling getroffen via Twitter voor juli en augustus?

https://forum.simyo.nl/factuur-betalen-65/kom-deze-buitenbundelkosten-35505
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Norali,

Wat vervelend dat je factuur zo hoog is. Het is uiteraard mogelijk om een betalingsregeling treffen. Wil je de maand augustus ook in deze regeling meenemen?

Wanneer je je internetbundel stopzet, wordt de internetoptie niet automatisch uitgezet. Dit kun je zelf op elk gewenst moment doen via Mijn Simyo.nl > Instellingen > Netwerkinstellingen > Internet op je mobiel in Nederland. Ook in de maanden hiervoor heeft er internetverbruik zonder bundel plaatsgevonden, alleen ging dit om kleinere hoeveelheden.
Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Sean

@Raytje, bedankt voor je reactie!
Badge
Hallo Sean,

Dat lijkt mij een goede oplossing. Stuur mij een voorstel en schriftelijke bevestiging.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Norali,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb meteen een verzoek ingediend bij mijn collega's van de financiële afdeling. Zij zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Sean

Reageer