Het is weekend en ik zit met een heel vervelend gevoel in mijn maag. Helaas is jullie klantenservice in het weekend niet telefonisch bereikbaar, anders had ik eerst even met jullie gebeld.
Ik krijg vanmorgen een sms-je dat de factuur van Mei niet afgeschreven kan worden met een bedrag van 531,61 :-(
Ik ben hier enorm van geschrokken. Dit moet fout gegaan zijn. Als jullie terugkijken zie je dat ik bijna nooit boven mijn bundel van 20,00 per maand kom. Het kan soms weleens een paar euro zijn, maar niet een torenhoog bedrag zoals nu. Het was mij ook niet eerder opgevallen. Overigens vindt ik het wel erg vervelend dat de kosten buiten mijn bundel zo hoog op kunnen lopen zonder dat ik daar eerder een bericht van ontvang. Waarom krijgt een klant bijvoorbeeld bij 100 mb buiten de bundel niet eerst de keuze om door te gaan met buiten de bundel verbruiken, of tijdelijk geen internet meer op je telefoon. Ik snap echt niet hoe het zo hoog kan oplopen daar wij hier in huis en op mijn werk gewoon wifi hebben. Ik heb een IPhone 6 en de wifi staat ook altijd standaard aan.
Ik heb er gewoon buikpijn van gekregen door dit hoge bedrag. Overigens is dit bedrag ook erg moeilijk op te hoesten. Ik weet wel dat ik mijn mobiele data inmiddels uit heb gezet in huis en op de plekken waar ik wifi heb, want ik wil niet hebben dat dit ooit nog een keer gebeurd. Is het mogelijk dat Simyo hierin wat kan betekenen?
Ik hoop spoedig iets van jullie te horen.
Met vriendelijke groet,
Sabrine
Beste antwoord door Caspar
Bekijk originele reactie