.

Beantwoord

Internet verbruik op de factuur, kan dat anders aangegeven worden?

  • 18 October 2014
  • 3 reacties
  • 268 Bekeken

Badge
Ik print iedere maand mijn nota uit. Één bladzij is voldoende maar na de eerste bladzij komen er vele met alleen maar internet verbindingen. Het lijkt wel of iedere muisklik een regel op de pagina is. Kan dit niet veranderen?
icon

Beste antwoord door Dries 20 October 2014, 11:28

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi marcel0138,

Ik heb je topic verplaatst naar het Factuur subforum. Zo is je vraag makkelijker te vinden voor andere gebruikers :)

Je gebruikt elke maand aardig wat data zo te lezen ;)

Op de factuur staat precies aangegeven hoeveel data er is verbruikt. Dat noemen wij een specificatie van het verbruik. Elke datasessie wordt geregistreerd en opgeslagen op de factuur. Als er veel data is verbruikt, kunnen de pagina's aardig oplopen inderdaad.

Hoe zou jij het graag willen zien? Daar ben ik wel benieuwd naar. Je zou er eventueel ook nog voor kunnen kiezen om bijvoorbeeld alleen de eerste pagina van de factuur uit te printen?

Ik hoor graag van je!
Badge
Ik gebruik juist weinig data. Minder als 100 mb bij een abonnement van 500 mb. Alleen elke keer als ik mijn mail cheque of buienradar aan klik komt er volgens mij een regel op de nota. Soms 3 bladzijden per maand en de belkosten is maar een halve bladzij of minder.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi marcel0138,

We kunnen het beter "datasessies" noemen dan 😉 Simyo is verplicht om al het verbruik op de factuur te verwerken, omdat het tenslotte in rekening wordt gebracht.

Maar zoals Dries aangeeft, kun je inderdaad zelf selecteren welke pagina's je wilt uitprinten. Heb je dat al geprobeerd? En heb je nog suggesties hoe we dit bij Simyo beter kunnen aanpakken? 🙂

Reageer