.

Beantwoord

inflatiecorrectie per 1 oktober, abonnement per 19 juli 2023. Hoe zit dit?

  • 17 September 2023
  • 7 reacties
  • 353 Bekeken

Badge

Ik kreeg zojuist een mail dat per 1 oktober inflatiecorrectie op mijn abonnement wordt toegepast. Mijn abonnement loopt pas sinds 19 juli 2023. Volgens jullie voorwaarden mag deze correctie alleen worden toegepast mits je langer dan 3 maanden klant bent. Volgens mij ben ik dat op 1 oktober dan nog niet? Of rekenen jullie klant zijn vanaf het moment van aanmelden en niet ingaan abonnement? Dat zou ik dan wel misleidend vinden. 

Bijna een euro pm meer moeten betalen terwijl mijn contract nog geen eens 3 maanden is ingegaan. Ik snap echt dat inflatiecorrectie toegepast mag worden, maar vraag me wel af of dit op deze wijze correct is. 

icon

Beste antwoord door Seren 18 September 2023, 15:46

Bekijk originele reactie

7 reacties

Hallo @Ycnan , je hebt helemaal gelijk, daar klopt geen hout van, zie omderstaand citaat uit de voorwaarden per juni 2023 en onderstaande link:

De indexering geldt alleen voor u als u op het moment van indexeren langer dan 3 maanden klant bent. volgens artil 9.1 van de voorwaarden

en

https://forum.simyo.nl/bellen-sms-en-netwerk-en-nummerbehoud-85/prijsverhoging-1-oktober-hoe-pas-ik-mijn-bundels-aan-46967

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Ycnan,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover informeert. Ik zou dit echt even voor je moeten uitzoeken hoe dit precies zit.

Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw gegevens? Dankjewel! 


Groetjes,
Seren

@Seren , je krijgt het nog druk met die inflatie.👍👍

@Seren, je krijgt het nog druk met die inflatie.👍👍

Ik vind dit echt een serieuze kwestie @Doornekamp33  waar ik niet lacherig over doe. Ik zet dit tot het uiterste door.

Het lijkt misschien een paar dubbeltjes per maand, maar maal  X miljoen klanten is dit toch een mooi extraatje voor Simyo door 2 weken meer inflatiecorrectie te ontvangen dan  waar ze recht op hebben.

 

Ik ken je een beetje Jan, dus laat dit soort berichten naar mij toe maar achterwegen aub, ik doe er niet lacherig over, dat is jou interpertatie, ik ben namelijk al aan het overstappen omdat ik me genaai* voel door Simyo en indirect KPN voor de zoveelste keer, was na mijn KPN hier blijven zitten omdat ik een beetje het oude Telfort gevoel had, dat is een tijdje terug al verdwenen en nu geheel naar de haaien geholpen.

Badge

Hoi @Ycnan,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover informeert. Ik zou dit echt even voor je moeten uitzoeken hoe dit precies zit.

Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw gegevens? Dankjewel! 


Groetjes,
Seren

zojuist verstuurd!

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @JanD en @Doornekamp33,

Ik heb in dit topic al gereageerd maar ik zal even mijn antwoord kopiëren:

Bedankt voor jullie reacties. Ik kan begrijpen dat jullie vragen hebben over de inflatiecorrectie. Ik heb de vraag over het tijdig communiceren doorgezet naar de juiste afdeling. Ik ben in afwachting van hun antwoord. Zodra ik meer weet zal ik jullie informeren in dit topic

@Ycnan bedankt voor je bericht! Ik doe mijn best om dit zo snel mogelijk op te pakken.

Groetjes,
Seren

Reageer