Goedendag.
Vandaag ontving ik een e mail over de prijsverhoging per 1 oktober 2023.
Ik begrijp dat er verhogingen nodig zijn ivm de stijgende kosten. Ik betaal nu 9 euo per maand en mijn nieuwe tarief gaat omhoog naar 9.76
Wanneer ik op jullie site kijk dan zie ik dat een vergelijkbare data abonnement op dit moment 7 euro kost. Met de verhoging van 8.4% dan zou de maandprijs niet hoger dan 7.59 mogen kosten.
Ik wil jou vragen om mijn abonnement dan aan te passen naar de lagere tarief.
Met vriendelijke groet.
M gallagher
Hoi @Monique075,
Bedankt voor je bericht. Ik kan mij voorstellen dat je hier vragen over hebt, goed dat je hierover informeert!
Vanaf oktober 2023 worden de abonnementskosten met 8,4% inflatiecorrectie verhoogd. Dit bedrag wordt in de week van 23 oktober voor het eerst afgeschreven. De verhoging geldt voor de maandelijkse bundelkosten van alle abonnementen die zijn afgesloten tot en met 30 juni 2023. Ik kan jouw bundel niet voor jou aanpassen. Je kunt bij Simyo zelf wel elke maand je bundels aanpassen, zodat je abonnement beter bij je past of mogelijk goedkoper wordt. Verlengen is vaak het voordeligst. Dit kan al vanaf vier maanden voor het einde van je contract. Kijk op Mijn Simyo voor alle mogelijkheden.
Hallo @Groentjuh en @Monique075 overeenkomstig de voorwaarden van juni 2023 artikel 12.1 dient Simyo minimaal 1 maand van te voren een wijziging aan te kondigen.
Een prijswijziging op 9-9-2023 aankondigen per 1-10-2023 is te laat en dus niet geldig.
De wijziging zou in dit geval dus pas op 9-10-2023 in mogen gaan.
Het nieuwe bedrag is verschuldigd vanaf 23 oktober, daarmee is communiceren tijdig genoeg @JanD.
Op deze pagina kun je meer lezen over de inflatiecorrectie.
Groetjes,
Seren
Bekijk originele reactie