Ik kreeg zojuist een mail dat per 1 oktober inflatiecorrectie op mijn abonnement wordt toegepast. Mijn abonnement loopt pas sinds 19 juli 2023. Volgens jullie voorwaarden mag deze correctie alleen worden toegepast mits je langer dan 3 maanden klant bent. Volgens mij ben ik dat op 1 oktober dan nog niet? Of rekenen jullie klant zijn vanaf het moment van aanmelden en niet ingaan abonnement? Dat zou ik dan wel misleidend vinden.
Bijna een euro pm meer moeten betalen terwijl mijn contract nog geen eens 3 maanden is ingegaan. Ik snap echt dat inflatiecorrectie toegepast mag worden, maar vraag me wel af of dit op deze wijze correct is.
Hallo
De indexering geldt alleen voor u als u op het moment van indexeren langer dan 3 maanden klant bent. volgens artil 9.1 van de voorwaarden
en
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover informeert. Ik zou dit echt even voor je moeten uitzoeken hoe dit precies zit.
Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw gegevens? Dankjewel!
Groetjes,
Seren
Ik vind dit echt een serieuze kwestie
Het lijkt misschien een paar dubbeltjes per maand, maar maal X miljoen klanten is dit toch een mooi extraatje voor Simyo door 2 weken meer inflatiecorrectie te ontvangen dan waar ze recht op hebben.
Ik ken je een beetje Jan, dus laat dit soort berichten naar mij toe maar achterwegen aub, ik doe er niet lacherig over, dat is jou interpertatie, ik ben namelijk al aan het overstappen omdat ik me genaai* voel door Simyo en indirect KPN voor de zoveelste keer, was na mijn KPN hier blijven zitten omdat ik een beetje het oude Telfort gevoel had, dat is een tijdje terug al verdwenen en nu geheel naar de haaien geholpen.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover informeert. Ik zou dit echt even voor je moeten uitzoeken hoe dit precies zit.
Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw gegevens? Dankjewel!
Groetjes,
Seren
zojuist verstuurd!
Hoi
Ik heb in dit topic al gereageerd maar ik zal even mijn antwoord kopiëren:
Bedankt voor jullie reacties. Ik kan begrijpen dat jullie vragen hebben over de inflatiecorrectie. Ik heb de vraag over het tijdig communiceren doorgezet naar de juiste afdeling. Ik ben in afwachting van hun antwoord. Zodra ik meer weet zal ik jullie informeren in dit topic.
Groetjes,
Seren
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.