Skip to main content

Goedemiddag. Ik wil graag een betalingsregeling treffen voor de rekening van afgelopen maand. Mijn dochter (zij heeft een eigen abonnement, welke ik betaal) heeft een flinke rekening gekregen (€600+ euro), en ik wil hiervoor een betalingsregeling treffen, aangezien ik dit niet even in één keer kan betalen.

 

Graag hoor ik via welke afdeling/ persoon ik dit kan doen.

 

groeten, Marc

Wacht de reactie van een moderator af deze gaat hoogstwaarschijnlijk morgenmiddag reageren en aangeven wat er mogelijk is
maar als je het data plafond aanzet voor haar kun je dit in de toekomst voorkomen. Dit kost € 0,50 per maand

als je dit in oktober nog inschakelt wordt deze per 1 november actief.


Dank je voor je antwoord. Ik wacht het rustig af.

 

Wat betreft data plafond, da t had ik direct aangezet na de schrik van het bedrag 😬


Dank je voor je antwoord. Ik wacht het rustig af.

 

Wat betreft data plafond, da t had ik direct aangezet na de schrik van het bedrag 😬

Als u bij een moderator aannemelijk kunt maken dat uw dochter niet bewust of met opzet de overschrijding heeft veroorzaakt wil men bij Simyo (eenmalig!) nog wel eens coulant zijn. Soms is men bereidt de teveel gebruikte GB’s af te rekenen tegen het normale tarief. Afwachten wat de moderator voorstelt. 


Reageer