.

Beantwoord

Ik kan mijn rekening niet betalen, wat moet ik doen?

  • 22 September 2014
  • 7 reacties
  • 625 Bekeken

Badge +1
hallo
ik wil mijn rekening betalen die ik achter loop maar als ik op de link betalen druk kan ik niet betalen 
icon

Beste antwoord door Naomi 23 September 2014, 14:51

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi touwtje 🙂,

Je topic heb ik verplaatst naar het onderwerp Factuur. Zo blijft het forum voor iedereen overzichtelijk 🙂

Ik heb even in je gegevens gekeken. Je factuur van juli heb je gisteren via iDEAL betaald. Als je via de iDEAL link betaald en het vervolgens nog een keer probeert, ontvang je de melding dat dit niet gaat. Je betaling van gisteren hebben wij verwerkt. Vandaag is je simkaart gedeblokkeerd. Als je nog niet kan bellen, dan raad ik je aan je toestel uit en weer aan te zetten 😉 Je simkaart gaat zich zo opnieuw aanmelden op het netwerk.

Heb je al ervaren dat je weer kan bellen met je simkaart?
Badge
Hallo ik probeer ook een rekening te betalen maar kom niet bij een link van buckaroo en ben nu dus afgesloten! Hoe kan ik nu de rekening betalen ben al ingelogd op mijn simyo.

Help!

Sanne
Badge
Oww ja ik heb niet een een link waar ik op kan drukken?. Mag ik alsnog een link hebben?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi sanne87,

Wat vreemd dat je link niet werkt! Ik zie dat je betaling inmiddels wel is ontvangen en dat je weer bent aangesloten 🙂 Klopt dat en kun je inmiddels alweer bellen?
Ik had bij mijn laatste afschrijving niet voldoende saldo op mijn rekening staan, maar nu wel en wilde betalen via de ideal link alleen geeft deze een foutmelding af... Wat moet ik nu doen? Ik hoop dat ik geholpen kan worden!

Groetjes Sabrina 
ik was te voorbarig met het inroepen van hulp, want de incasso is echt net toch nog een keer gedaan!

Groetjes Sabrina 
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Sabbii,

Dat komt omdat we nog moesten incasseren 🙂 We hebben nog niet eerder een poging gedaan deze maand! Simyo zet op de 3e donderdag van de maand je factuur online en incasseert 'm vervolgens op de 4e donderdag van de maand :)

Ik ben blij dat de incasso nu is gelukt!

Reageer