Ik heb een vraag. Zojuist heb ik mijn derde herinnering gehad om mijn telefoonrekening van simyo te betalen. Dit bedrag moet ik via iDeal overmaken. Dat wil ik heel graag doen maar ik ben mijn inloggegevens van iDeal (en mijn bank kwijt). Nu moet ik mijn inloggegevens ophalen bij de bank waar ik sta ingeschreven. Dit is echter bij mijn ouders en die wonen 3.5uur reizen hier vandaan. Ik kan ga niet vaak naar mijn ouders omdat ik een drukke student ben en me niet 7uur reizen per weekend kan veroorloven. Mijn ouders krijgen mijn gegevens ook niet mee omdat ik meerderjarig ben.Â
Zelf heb ik buckaroo al gemaild, waar het bedrag naar over zou moeten worden gemaakt. Maar van hen tot nu toe nog steeds geen reactie.Â
Ik vind het heel naar dat ik nergens terecht kan of simyo niet kan mailen hierover. Via de laatste mail zag ik dat ik via dit forum terecht zou kunnen. Hopelijk wordt ik dan ook gehoord. Ik vind dit heel vervelend dat dit zo moet gebeuren, aangezien ik het wel wil betalen en mijn telefoonrekening steeds hoger wordt. Maar alleen de mogelijkheid bestaat via iDeal te betalen.Â
Mijn bankgegevens ga ik uiteraard wijzigen, maar dit is niet zo 123 geregeld.Â
Hopelijk krijg ik snel gehoor en heeft iemand een oplossing.Â
Met vriendelijke groet.Â
Beste antwoord door Dries
Bekijk originele reactie