.

Beantwoord

Ik kan een factuur niet terug vinden, hoe kan dit?

  • 5 January 2016
  • 5 reacties
  • 142 Bekeken

Badge
Beste Simyo, er is bij mij op 6/7/15 12 euro afgeschreven, onder factuurnummer 112000025050502444. Bij mijn maandelijkse facturen is dit niet terug te vinden. Voor mijn boekhouding wil ik hier graag een factuur van. En ik wil natuurlijk graag weten waarom het is gebeurd, mocht het ten onrechte zijn afgeboekt dan ontvang ik het geld natuurlijk graag terug. Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Angelica 6 January 2016, 12:50

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi Dirk-Jan,

De beste wensen voor 2016 :)

Logisch dat je je boekhouding op orde wil hebben. Ik help je er graag bij 🙂 Als er op 6 juli 2015 geld is afgeschreven dan gaat het om de abonnementskosten en verbruik van juni. Die factuur bedraagt 12,50 euro. Het factuurnummer komt niet overeen met het factuurnummer dat je noemt. Onze factuurnummers hebben acht cijfers. Zou je het nog een keer willen nakijken of wij dat bedragen hebben geïncasseerd? Als dit het geval is, zou je mij dat een privébericht kunnen sturen met een screenshot van de afschrijving? Groetjes, Angelica
Badge
Hallo Angelica, ik heb je een pm gestuurd. Het gaat om jullie rekening. Misschien heeft het te maken met mijn verhuizing van bank.

Groeten, Dirk-Jan
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Dirk-Jan,

Omdat ik de PM aan Angelica niet in kan zien, heb ik haar even een berichtje gestuurd 🙂. Ze geeft je morgen spoedig antwoord!

Groetjes, Tiury
Badge
Hoi Tiury, ik had al antwoord hoor, dankjewel!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Dirk-Jan 🙂!

Goed om te horen dat je al antwoord hebt gekregen! Mocht je nog verdere vragen hebben, horen we dat graag van je.

Groetjes, Tiury

Reageer