.

Beantwoord

Ik betaal meer dan ik gebruik, hoe kan dat?

  • 3 September 2015
  • 5 reacties
  • 139 Bekeken

Badge
Hallo.
Ik gebruikte in de maand juli 91 belminuten/sms'jes. Hier moest ik 1,.. Bij betalen dat snapte ik niet want per 100 moest ik eingelink 5 eurk betalen hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Ernst 4 September 2015, 13:21

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Chantalgierveld, welkom op het Simyo forum :)

Op je gespecificeerde factuur die je kunt downloaden van Mijn Simyo kun je exact inzien waar alle kosten vandaan komen.
Daar kun je ook terugzien dat je een paar gesprekken vanuit het buitenland hebt gevoerd. Ben je toen misschien op vakantie geweest? Ook zie ik twee sms'jes die jij waarschijnlijk niet herkent.
Dit zijn twee sms'jes naar het Verenigd Koninkrijk en zijn verstuurd toen jouw iPhone FaceTime heeft geactiveerd. Waarschijnlijk omdat je je simkaart toen in je iPhone hebt gedaan.
In dit topic lees je daar meer over.

Heb ik dit zo duidelijk uitgelegd voor je?^ES
Badge
Hoe kan ik deze berichten tegengaan
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Chantalgierveld,

Bedoel je hiermee de sms'jes voor het activeren van Facetime? Deze zijn helaas niet tegen te gaan. Op het moment dat jij jouw simkaart in een iPhone plaatst, wordt dit automatisch geactiveerd.

Als je de simkaart gewoon in jouw telefoon laat, hoef jij je geen zorgen te maken over dit sms'je. Dit is namelijk eenmalig. Als jij jouw simkaart uit de telefoon haalt en er opnieuw in stopt, zal het sms'je opnieuw verzonden worden. Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Angela
Badge
Nee.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Chantalgierveld,

Fijn dat het duidelijk is 🙂 Bedankt voor je terugkoppeling.

Als je nog vragen of opmerkingen hebt, dan kun je ons altijd te bereiken via het forum 😉

Reageer