Op 24 mei om 16.00 op app gekeken en was er nog 4000 mb over.
Om 19.09 is laatste verbruik gemeten volgens verbruiksoverzicht
Mijn zoontje heeft tussen 18.00 en 19.00 in de lijnbus tussen ijmuiden en Haarlem gereisd.
Savonds om 19.36 2 mails gekregen 1 stuks dat hoog data verbruik kosten meer dan 100 euro waren en op zelfde moment 1 mail dat data hoog data verbruik boven 250 euro is
Dat is dus nadat laatste meting verricht is.
Ook de meldingen dat data op 80 en 100 % verbruik zit zijn achteraf binnen gekomen toen overschrijding al groot was.
Heb dus geen enkele kans gehad om data te stoppen of om mb bij te kopen , maar heb nu wel 3 Gb overschreiding met een rekening van 451,--euro
Als ik tijdig was ingeseind had ik aktie kunnen ondernemen 3 gb bijkopen kost 35 euro ipv 451,__ euro
Hoe is dit mogelijk en zou ook graag iemand van Simyo spreken hoe dat hoge verbruik mogelijk is en hoe om te gaan met deze rekening.
Ben al jaren tot tevredenheid bij Simyo maar heb nu even het contract geannuleerd omdat ik niet weet wat er aan de hand ienmet simkaart en wil de antwoorden op vragen over data en rekening afwachten voordat ik weer verder ga met Simyo