Hallo,
Ik schrok me net echt dood toen ik op mijn simyo keek en zag dat ik €136 kosten buiten mijn bundel heb gemaakt. Dit kwam totaal onverwachts omdat ik nooit een sms'je heb gekregen waarin stond dat mijn bundel op was. Ik heb de screenshot in de bijlage staan, maar jullie kunnen dit zelf ook nachecken in jullie systeem. Het enige wat ik kreeg was een melding dat mijn bundel voor 80% op was maar ik heb niks ontvangen toen hij echt op was. Ik zie bij andere topics staan dat jullie inderdaad zeggen dat jullie een waarschuwingsmelding sturen bij de 100%, maar deze heb ik dus nooit ontvangen. Dit kan toch niet, ik krijg dus geen waarschuwing wanneer mijn bundel daadwerkelijk op is en dat ik vanaf dat moment voor elke extra mb de hoofdprijs betaal. Nu zie ik ook dat mijn simkaart is geblokkeerd omdat ik hoge kosten heb gemaakt en dat ik een gigabedrag over moet maken om er weer gebruik van te kunnen maken.
Ik wil graag een oplossing voor de torenhoge kosten die ik buiten mijn bundel heb gemaakt waarvoor ik geen waarschuwing heb gehad.
Met vriendelijke groet,
Ryan