.

Beantwoord

Hoe zit het met facturen na overstappen met nummerbehoud?

  • 18 December 2015
  • 4 reacties
  • 166 Bekeken

Badge
Hallo
Ik ga over enkele weken overstappen naar andere provider met nummerbehoud,
dus hun regelen alles. Dit gaat dus gebeuren op 4 januari.
Maar rekeningen e.d. lopen van 1 van de maand t/m 30 of 31.
Hoe gaat dit nu verder?
Vast bedankt
m.v.g. Carla v.d. Sanden
icon

Beste antwoord door Estelle 19 December 2015, 09:50

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi carla910,

Wat jammer dat je ons gaat verlaten 😞.

Het klopt dat onze facturen tot en met de laatste dag van de maand berekend worden. In jouw geval is het goed dat je ons een berichtje hebt gestuurd. Ik maak er een agendapunt van en zal ervoor zorgen dat het juiste bedrag in rekening gebracht wordt. Dit zullen abonnementskosten en eventuele verbruikskosten tot en met de overstapdatum zijn.

Heb je er verder nog vragen over?

Groetjes,
Estelle
Badge
Hallo,
Ik heb over dit alles niks vernomen en nergens niks kunnen vinden op de site, er staat
ook niks vermeld bij " in mijn kosten tot nu toe".
Ik hoop toch dat dit geregeld is of word geregeld want ben niet van plan om voor 3 dagen een heel maand te betalen.

groetjes Carla
Badge
Hallo,
Ik heb over dit alles niks vernomen en nergens niks kunnen vinden op de site, er staat
ook niks vermeld bij " in mijn kosten tot nu toe".
Ik hoop toch dat dit geregeld is of word geregeld want ben niet van plan om voor 3 dagen een heel maand te betalen.

groetjes Carla
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Carla910,

Ik zie dat je deze vraag twee keer hebt gesteld. Je betaalt natuurlijk alleen voor de dagen dat je klant bij ons bent. In jouw andere topic heb ik hierover een uitgebreider antwoord gegeven; https://forum.simyo.nl/factuur-betalen-65/mijn-abonnement-opgezegd-zit-mijn-laatste-factuur-31772
Als je verder nog vragen hebt zou je dan op dat topic willen reageren? Dit houdt het forum overzichtelijk. Alvast bedankt!

Groetjes,
Sean

Reageer