Vanmiddag kreeg ik het berichtje dat mijn simkaart was geblokkeerd vanwege hoogverbruik. Ik kreeg daarnaast een mailtje binnen en viel steil achterover van het openstaande bedrag.
Ik heb hierop contact opgenomen met jullie klantenservice en daar bleek dat ik vanmorgen ruim 1200 mb over mijn bundel heen was gegaan (plus ca 951 mb die ik gisteravond nog resterend had). Ik zou dus ruim 2 gb hebben gebruikt tussen 10:00-12:00 vanmorgen.
Daar ik vanmorgen sliep (werk in ploegendienst) kan ik niet begrijpen wat hier de oorzaak van is geweest. Wifi assistentie staat uit, bij een groot deel van de apps is 3g verbruik uitgezet en updaten mag alleen via WiFi.
Ik had met een van uw collegas afgesproken dat ik voor de resterende maand alvast een 500 mb bundel zou aanschaffen via My Simyo en dat mijn situatie zou worden voorgelegd mbt mogelijke aanspraak voor coulance. Tevens zou mijn simkaart weer van blokkade worden gehaald zodat ik weer kan bellen.
Kunt u mij vertellen wanneer ik hiervan iets te horen krijg en wanneer mijn simkaart weer te gebruiken is?
Met vriendelijke groet,
Rob Koersen
Beste antwoord door Sean
Bekijk originele reactie