.

Beantwoord

Hoe kom ik aal hoog verbruik binnen 2 uur?

  • 1 January 2024
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

Badge

Goedemiddag, 

vandaag ontving ik het bericht dat mijn sim geblokkeerd is vanwege plotselinge hoge kosten. Bij inloggen op mijn simyo stond het bericht dat ik 100 euro moest betalen om mijn kaart weer vrij te geven. Na korte tijd krijg ik een tweede bericht en toen ik opnieuw inlogde waren mijn kosten ineens veranderd naar 450 euro… 

Via mijn simyo blijkt dat er tussen 11:52 en 13:38 plotseling iedere minuut 58mb is verbruikt… Dit lijkt dus ook gebeurt te zijn na de smsjes en emails over de blokkering. In deze periode heb ik niet op mijn mobiel gezeten wat het nog vreemder maakt

Ik begrijp niet hoe dit heeft kunnen gebeuren maar wil graag iemand spreken over een mogelijke coulance regeling.. Dit omdat mijn inziens geen enkele actie van mijn kant de kosten had voorkomen en het mijn inziens lijkt te gaan om een technische fout (in 1,5 uur 9GB verbruikt zonder dat ik op mijn mobiel heb gezeten..)

 

Ik wil graag zoeken naar een gezamenlijke oplossing en hoop dat jullie hierbij kunnen helpen. 

 

Met vriendelijke groet, 
Lorenzo

icon

Beste antwoord door Amy 2 January 2024, 11:32

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Lorenzo,

Bedankt voor je bericht. Begrijpelijk dat je hiervan geschrokken bent. Ik zie dat je inmiddels al bent geholpen door één van onze medewerkers van onze klantenservice. Fijn dat jullie tot een oplossing zijn gekomen 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer