Tot mijn schrik zie ik net bij toeval in de app dat ik hoogverbruik heb gehad de afgelopen 56uur. De rekening is inmiddels opgelopen tot €250,-. Ik ben dus snel gaan kijken hoe dit kon komen en ben stomverbaasd dat dit komt door internetgebruik vanuit huis. Ik snap inmiddels dat ik mijn Mobiele Data uit moet zetten, ook als ik thuis binnen WiFi-bereik ben, maar vind dit wel een heel harde les!
Ik lees overal terug dat jullie het abonnement bij verbruik boven de €100,- in 24u zsm stopzetten, maar dat is bij mij na ong 56u dus niet gebeurd (zie voor verbruik het overzicht). Ik ga er dan ook vanuit dat ik van jullie kant een redelijk voorstel krijg voor de overschrijding na die eerste 24u. Ik snap namelijk dat voor die eerste periode de kosten (door mijn onwetendheid) bij mij liggen, maar verwacht van jullie als provider service, in de vorm van nakomen van de beschermende maatregelen voor de consument. Ik hoor graag van jullie, B.v.d.
Beste antwoord door Asma
Bekijk originele reactie