.

Beantwoord

Fout op factuur, niet helemaal afgeschreven

  • 26 March 2014
  • 2 reacties
  • 217 Bekeken

Badge
Goedeavond,

Vanmiddag heb ik een mailtje gehad met de mededeling dat er een fout is gemaakt in de laatste factuur, wat klopt omdat niet alle abonnementskosten verrekend zijn (wel het internet maar niet de bel/sms bundel). Nu heb ik 2 vragen:
- Op de factuur staat dat ik €2,20 verbruikskosten heb gemaakt. Wat betekent dat?
- Op mijn Simyo staat dat de factuur niet betaald is. Dat klopt deels, van de €7,20 is er €5,- afgeschreven (alleen de internetbundel en dus niet de verbruikerskosten). Ik vind het opmerkelijk dat de factuur deels is afgeschreven. Kunt u ervoor zorgen dat het straks met het verrekenen wel goed gaat?

Hartelijke groeten Tineke
icon

Beste antwoord door Charlene 27 March 2014, 16:47

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Verbruikskosten zijn kosten buiten de buiten(bellen/smsen/internetten als de bundel op is, bellen/smsen/internetten in/naar het buitenland of bellen naar servicenummers)
Badge +8
Hoi Tineke87,

Welkom op het forum :)
De buiten bundel kosten op jouw factuur bestaan uit een aantal telefoongesprekken. Jij bent op 25-2-2014 buiten je bundel gaan bellen. je ziet op je factuur alle gesprkekekn gespecificeerd. Die waar 0,00 achetr staat vielen nog binnen de bundel. Zie je een bedrag staan achter het gebelde nummer dan viel dat gesprek buiten je bundel.
Daarnaast is inderdaad de belbundel niet op deze factuur verschenen. Die komt dus nog op de factuur van maart. Daar ging de email over.
Maar volgens mijn informatie is deze factuur vandaag pas geïncasseerd bij jou. En is wel het gehele bedrag van €7,20 afgeschreven. Weet je zeker dat de €5 afschrijving van ons is?
Zou je daar een printscreen van kunnen maken en die emailen naar [email]Webcare@simyo.nl[/email] t.a.v. Charlene?
Dan ga ik er achteraan wat dat is.

Heb ik de rest zo duidelijk uitgelegd?

Groetjes, Charlene

Reageer