.

Beantwoord

Factuur maart, datum april erbij

  • 5 May 2014
  • 1 reactie
  • 402 Bekeken

Beste meneer/mevrouw,

Ik heb zojuist een behoorlijke rekening moeten betalen voor de maand maart. Echter als ik bij de details kijk, zie ik dat dit komt door 28 februari. 28 februari staat zowel op de factuur van februari, als op de factuur voor maart. In maart ben ik echter niet over mijn internetbundel heen gegaan, maar moet ik ineens veel extra kosten betalen voor 28 februari...

Ik vraag mij af hoe dit kan, dat de datum 28 februari op zowel de factuur van februari wordt genoemd als op de factuur van maart.

Kunt u mij helpen?

Alvast bedankt.

Groeten,
Roosmarijn
icon

Beste antwoord door Tiury 6 May 2014, 14:43

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Roosmarijn,

Bedankt dat je je vraag via het forum stelt :)

Op je maart factuur kom ik inderdaad verbruikskosten van 28 februari tegen. Het komt wel eens voor dat verbruikskosten die zijn gemaakt op de laatste dag van de maand een dag later worden verwerkt. Omdat er in jouw geval veel data is verbruikt op 28 februari (in totaal 172 MB buiten de bundel), heeft het netwerk wat meer tijd nodig om dit te verwerken.

Simyo heeft op 1 maart de factuur gesloten en daarom zijn de kosten niet meer op de februari factuur in rekening gebracht, maar op de maart factuur.

Ook zie ik een stuk meer verbruik als het gaat om belminuten. Je bent in totaal 75 bel/sms over je bundel heen gegaan. Tegen een tarief van €0,31 loopt dit natuurlijk heel hard op.

Heb ik je dit zo goed uitgelegd?

Reageer