.

Beantwoord

Factuur betalen maar niet genoeg geld op rekenening

  • 16 October 2013
  • 2 reacties
  • 550 Bekeken

Badge +1
Hallo,

Ik heb een vraagje, wat gebeurd er als de factuur van mijn abbonoment automatisch afgeschreven word de derde donderdag van de maand, maar ik op dat moment niet voldoende geld op me rekenening heb staan?? (mijn rekening kan niet in de min staan)  Word het dan gewoon uitgesteld, of komen er extra kosten bij? Of word je tel gelijk geblokeerd en moet je het zelf overmaken?

Graag zo snel mogelijk antwoord, 
dankjewel alvast

Groet,
Selena
icon

Beste antwoord door Groentjuh 16 October 2013, 23:27

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Wanneer je niet in staat bent de factuur te betalen, dan zul je per e-mail herinneringen ontvangen. In deze e-mails vind je een betaallink, via welke je direct via iDEAL kunt betalen. Vanaf de tweede herinnering worden daar administratiekosten aan gekoppeld.

Mocht je betalingsachterstand bij het incassobureau terechtkomen, dan wordt je simkaart geblokkeerd. Je kunt dan contact opnemen met het incassobureau voor een betalingsregeling. Zodra het volledige factuurbedrag inclusief incassokosten betaald is, dan wordt Simyo daarover geïnformeerd. Vanaf dat moment wordt je aansluiting binnen 48 uur weer geactiveerd. Dit proces kan helaas niet versneld worden.
Badge +8
Hoi Selena,

Zoals Groentjuh al aangeeft, proberen we eerst af te schrijven. Wanneer dat niet lukt, krijg je na een week een eerste herinnering. Daar zit een link in naar iDeal, en die kan je dan gebruiken om alsnog te betalen, zonder extra kosten.

Groetjes,
Charlene

Reageer