.

Beantwoord

Factuur betaald, maar nog steeds afgesloten

  • 27 June 2014
  • 2 reacties
  • 495 Bekeken

Hallo,

Ik heb mijn rekening 25 juni betaald en ik ben nog steeds afgesloten, wanneer wordt ik weer aangesloten heb ook al de betaal bewijzen gemaild.

Groetjes
icon

Beste antwoord door Dries 30 June 2014, 10:44

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge
Beste Manja1975

Indien u dit via Ideal heeft gedaan kan het tot 3 werkdagen duren.
Wat u evetueel kan doen mocht u niet willen wachten op een moderator even simyo bellen (1200) Gratis mocht hun het nu kunnen zien dan kan het maar zo zijn dat u binnen 10 minuten bent aangesloten..


Als u het gewoon even wilt checken even telefoon uit en aanzetten 


Mvg

Alex32
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Manja1975,

Welkom op het forum :)

Er zijn een aantal dingen die opvallen. Afgelopen vrijdagmiddag rond half 2 ben je weer automatisch aangesloten. Dat ging om de factuur van april. Deze is nu betaald. De factuur van mei staat echter nog open en dien je voor 04-07-2014 te betalen. Doe je dat niet, dan wordt de factuur met € 5,- administratiekosten verhoogd. Check dus even je inbox om de paypermail op te zoeken. Die kun je dan met iDEAL direct betalen.

De reden waarom wij niet automatisch bij je kunnen incasseren komt omdat je geen actief rekeningnummer hebt. Het is verplicht om een actief rekeningnummer te hebben. Ik raad je dus aan om z.s.m. in te loggen op Mijn Simyo. Ga naar de tab Mijn Gegevens en geef vervolgens je rekeningnummer door. Dit doe je door € 0,01 via iDEAL naar ons over te schrijven. Je rekeningnummer is dan per direct geactiveerd.

Zou je willen laten weten of het allemaal is gelukt?

Reageer