Skip to main content

.

Hoe kan het zijn dat Simyo amper 12 dagen vooraf aankondigd zijn prijzen te verhogen terwijl de opzegtermijn minimaal een maand is? 
Ik heb de abo daarom nu ook per direct opgezegd. Ik ga er vanuit dat de bundel dan ook per 1-10-2023 eindigt omdat ik niet akkoord ben met de prijsverhoging. 

Halo @Shynna je hebt helemaal gelijk, er klopt niets van.

Als je contractvrij bent kun je opzeggen met 1 maand opzegtermijn.

 


Dat is de tweede al die ze kwijt zijn, eigelijk 3 want ik heb ook nog een prepaid die over gaat.


Krijg ook zojuist (19 september) een mail met de prijsverhoging die op 1 oktober ingaat, dat slaat natuurlijk helemaal nergens op !!

Ben denk ik al 10 jaar bij Simyo maar nu is het tijd om over te stappen.

 


Hoi @Shynna en @RKX,

Bedankt voor je bericht. Jammer dat je om deze reden hebt opgezegd. Ik heb in dit topic al gereageerd over het tijdig communiceren maar ik zal even mijn antwoord kopiëren:

Ik kan begrijpen dat jullie vragen hebben over de inflatiecorrectie. Ik heb de vraag over het tijdig communiceren doorgezet naar de juiste afdeling. Ik ben in afwachting van hun antwoord. Zodra ik meer weet zal ik jullie informeren in dit topic

Groetjes,
Seren


Reageer