Hallo mijn zoontje heeft mijn telefoon gepakt en 4g aan gedaan terwijl ik aan het slapen was het is nu 70 euro geworden en dat is echt heel veel voor maar 12mb mijn zoon heeft 12 mb gebruikt kunnen jullie misschien die kosten weghalen want dat is echt te veel voor 12mb
Hallo
Simyo waarchuwt bij 80% en 100% dataverbruik per SMS.
In je telefoon kun je ook al een waarschuwing en stop instellen bij naderen maximum data voor de maand.
Via de bekende kanalen kun je bij Simyo om een betalingsregeling vragen als jet het niet in 1 keer kunt betalen of de reactie van een moderator hier afwachten.
Buitenbundelkosten worden berekend overeenkomstig de voorwaarden die je bekend zijn.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je kosten hebt gemaakt buiten je bundel vanwege internetverbruik!
Wij versturen altijd waarschuwingsberichten bij 80% en 100% verbruik van je databundel. Deze sms’jes komen rechtstreeks vanaf het netwerk en zijn altijd leidend. In de laatste sms geven wij ook duidelijk aan wat vanaf dat moment het tarief is (€0.15 per MB) en dat het verstandig is om het internet uit te zetten of een internetbundel bij te kopen. Vanuit Simyo doen wij ons best om onze klanten op tijd te waarschuwen. Als je binnen korte tijd hoge kosten hebt gemaakt buiten je bundel, dan blokkeren wij je simkaart uit voorzorg en sturen wij hier een e-mail over.
Wij hebben sinds kort inderdaad de mogelijkheid om een dataplafond in te schakelen voor €0,50 cent per maand zoals
Ik begrijp dat de kosten niet bewust zijn gemaakt. Zou je mij een privébericht willen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag wat we voor je kunnen doen om dit samen op te lossen.
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.