Beste Simyo, Ik ben me kapot geschrokken bij het terugzien van de extrakosten buiten de bundel. We hebben 6x abonnementen bij jullie en komen nooit aan het opmaken van onze data, maar zaten net in een verhuizing (November en December)waardoor we meer verbruikten dan normaal. Ik had daardoor ook extra MB's bijgekocht en vond dat ik wel veilig zat. Het waren immers nog maar 2 dagen te gaan en onze nieuwe alles in 1 KPN aansluiting op het nieuwe adres was ook een feit. Ik ben even uit de auto gestapt en de jongst had mijn telefoon voor het geval oma zou bellen. Toen ik terugkwam zei hij dat mijn telefoon aangaf dat het geblokkeerd was. Ik heb er niet echt bij stilgestaan en dacht dat hij bedoelde dat dit hij een verkeerde ontgrendelcode had ingetoetst. En toen kwam die verrassing. Hij is op YouTube gegaan en elk klik koste gewoon 8,79 euro of meer. En nu zie ik een factuur van 290,05 ipv de maandelijkse 10,00 Dit is zonder te ontkennen niet de schuld van Simyo, maar van ons. Ik heb nu inmiddels een dataplafond ingesteld dus dit gebeurd nooit meer. En het grappige van alles is dat ik zojuist zie dat er bij ons nog een andere abonnement in beheer van kind over de data is gegaan.😪 144,77 buiten de bundel en hierdoor een factuur van 154,77. Ook YouTube en Roblox spelletjes gespeeld. Is er een manier om hier eventueel een betaling in 2 delen te betalen ipv in 1x?
Alvast mijn dank