.

Beantwoord

Binnen 15 min 150 euro armer!

  • 16 January 2024
  • 4 reacties
  • 84 Bekeken

Mijn kind zat 15 minuten op mijn telefoon en binnen 15 minuten 150 euro buitenbundel kosten voor internet. Wat een oplichting is dit!

 

Ik heb mij oprecht nog nooooit zo opgelicht gevoeld. Wat een oplichting, wat een oplichting.

Als jullie echt eerlijk waren hadden jullie de simkaart bij 50 euro al geblokkeerd en niet pas als ik op de 160 euro zit... 

Ik vraag mij oprecht af: is dit onderdeel van jullie verdienmodel om mensen zo ff snel hun geld af te pakken?

Met vriendelijke groet (ja ik blijf vriendelijk),

 

Een teleurgesteld klant (jammer hoor dit)

icon

Beste antwoord door Seren 17 January 2024, 15:57

Bekijk originele reactie

4 reacties

Even een aanvulling op bovenstaand bericht: Ik had bericht te vroeg geplaatst, teller staat nu op 213.30 euro voor deze maand.... het duurt schijnbaar voordat alle buitenbundel mbs verwerkt zijn...

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb mij oprecht nog nooooit zo opgelicht gevoeld. Wat een oplichting, wat een oplichting.

Als jullie echt eerlijk waren hadden jullie de simkaart bij 50 euro al geblokkeerd en niet pas als ik op de 160 euro zit... 

Hoogverbruik ziet Simyo als er meer dan 100 euro binnen Simyo’s systeem binnen 24 uur is geregistreerd (of 250 euro per week). Op dat moment wordt de aansluiting geblokkeerd.

Ik vraag mij oprecht af: is dit onderdeel van jullie verdienmodel om mensen zo ff snel hun geld af te pakken?

Ja, schat ik wel in dat dat zo is.

Even een aanvulling op bovenstaand bericht: Ik had bericht te vroeg geplaatst, teller staat nu op 213.30 euro voor deze maand.... het duurt schijnbaar voordat alle buitenbundel mbs verwerkt zijn...

Klopt, dataverbruik komt gegroepeerd binnen bij Simyo (met wat vertraging). Hierdoor kan de teller na een blokkade i.v.m. hoogverbruik nog iets oplopen totdat al het verbruik van voor die blokkade is verwerkt.

Morgen reageert er vast wel een moderator, die vraagt om hem/haar een privébericht te sturen. Tot die tijd kun je in dit blog misschien zien waaraan de MBs verbruikt zijn en ook tips vinden om deze situatie in de toekomst te voorkomen. Op Android kun je meestal automatisch data uitzetten laten zetten zodra een bepaalde hoeveelheid aan data is verbruikt. Ook dat staat bijvoorbeeld in dat blog.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Salih9000,

Bedankt voor je bericht. Ik kan mij voorstellen dat je bent geschrokken van de buiten bundel kosten. Ik zie dat @Groentjuh entjuh al antwoord heeft gegeven op een aantal vragen die je had. Daarnaast heb ik van mijn collega van webcare begrepen dat je via een ander kanaal ook contact hebt opgenomen en daar verder geholpen word. Ik zou je willen vragen om via dat kanaal verder te communiceren, anders kan het verwarrend worden. 

Groetjes,
Seren

Sneu dit maar daar ben je toch zelf bij.

Dit gebeurt je maar één keer denk ik. 

Reageer