.

Beantwoord

Betaalherinnering. Eerste niet ontvangen

  • 23 February 2014
  • 3 reacties
  • 543 Bekeken

Badge +1
men krijgt een boze email dat er een 2e herinnering is voor betalen.


nazoeken blijkt dat er geen 1e herinnering is.  je kunt sowieso niet handmatig betalen!
dus de 5 euro die ik heb betaald zijn onterecht omdat er nog wat aan vast zit in een eerder contact.

 u moet wel u administratie op orde hebben, de mevrouw die mij namelijk belde voor iets anders heb ik medegedeeld
om het gewoon  af te boeken zoals altijd gebeurt.  dus graag die 5 euro retour!
icon

Beste antwoord door Dries 25 February 2014, 10:05

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi gazalo,

Ik heb je aansluiting even bekeken, maar ik zie niet dat je een openstaande factuur hebt. Ik zie wel dat je vorige factuur met de tweede betaalherinnering is betaald. Op 07-02-2014 hebben wij je de eerste betaalherinnering gestuurd. De tweede op 22-02-2014. Wij zullen de € 5,- administratiekosten dus niet in mindering brengen op uw volgende factuur.

Het is dus niet zo dat we als eerst een tweede herinnering sturen. Het hele betaalsysteem is namelijk geautomatiseerd. Er wordt altijd eerst een eerste herinnering verstuurd. Dit gebeurt automatisch als de factuur op de één of andere manier niet automatisch is afgeschreven. Hierin zit in een betaallink die doorverwijst naar iDEAL. Op deze manier kunnen onze klanten veilig en op tijd het juiste bedrag betalen. Vervolgens ontvang je na ongeveer 14 dagen een tweede betaalherinnering. Hier zit de € 5,- administratiekosten bij. Daarna ontvang je na ongeveer een week de derde herinnering met € 12,50 administratiekosten. Als je daarna nog niet betaalt, wordt je factuur doorgezet naar het incassobureau.

Het is dus heel belangrijk dat je je e-mail goed in de gaten houdt. Het wil ook wel eens voorkomen dat de herinnering per ongeluk in je junkmail terecht komt. Zorg er ook voor dat je op Mijn Simyo het juiste e-mailadres aan ons doorgeeft. Als je een verkeerd of misschien een oud e-mailadres hebt staan, komen de betaalherinneringen niet aan.

Wij proberen natuurlijk in eerste instantie altijd automatische de incasso te voldoen, maar het kan voorkomen dat het een keer mislukt.
Ik heb net mijn mail ook uitgepluist en kan ook geen 1e herinnering vinden...
Afgelopen zaterdag 2e herinnering gekregen en kan vanaf vadaag betalen...
Nu staat er in die mail dat hij voor 3-3-2014 betaald moet worden en kreeg net ineens een sms dat ik afgesloten ben...
Je hebt de tijd om te betalen tot die tijd en dan word je ook nog is afgesloten een tijd VOOR die datum, baal ik erg van..
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Sil84,

Ik zie dat je een eigen topic hebt geopend met dezelfde vraag. Ik je vraag daarom in dat topic beantwoord.

Groetjes,

Alex

Reageer