.

Beantwoord

afgesloten telefoon door achterstallige factuur, wanneer wordt ik weer aangesloten?

  • 21 October 2014
  • 6 reacties
  • 454 Bekeken

mijn telefoon is net afgesloten terwijl ik een paar dagen geleden mijn rekening heb betaald en geen verdere achterstanden heb. Hoe kan dit en hoe kan ik dit oplossen, want ik kan jullie nu niet bellen! bij deze verzoek ik jullie z.s.m. contact met mij op te nemen.
icon

Beste antwoord door Tiury 22 October 2014, 15:17

Bekijk originele reactie

6 reacties

vanochtend een mail gehad over dat mijn factuur niet afgescheven was en moet betalen
anders kan ik geblokkeerd worden. maar ik ben nu geblokkeerd maar kan ook niet gebeld worden en mijn netwerk doet
het helemaal niet meer.? 
Hallo, Mijn beide nummers zijn afgesloten. Vanmorgen de rekeningen betaald maar nu blijkt dat er nog twee openstaan maar kan die niet betalen. Dan krijg ik dit bericht erbij staan Een andere transactie wordt op dit moment verwerkt. Wacht u alstublieft de afronding af van die transactie.Ik vind het heel vervelend en zou graag het resterende bedrag overmaken en weer aangesloten worden.

groetjes
Reputatie 6
Badge +10
Hoi anneml en whitewolf,

Wat vervelend dat jullie beide waren afgesloten vanwege een betalingsachterstand. Gelukkig waren, want de facturen zijn betaald en jullie simkaarten zijn weer actief 🙂

@whitewolf De andere twee facturen die open staan, worden morgen automatisch geĂŻncasseerd. Lukt dit niet, heb je nog zeker 3 weken om dit bij elkaar te rapen 🙂 Stelt dat je gerust?
Reputatie 6
Badge +10
vanochtend een mail gehad over dat mijn factuur niet afgescheven was en moet betalen
anders kan ik geblokkeerd worden. maar ik ben nu geblokkeerd maar kan ook niet gebeld worden en mijn netwerk doet
het helemaal niet meer.??? 


Hoi Pascal.v1977,

Wat vreemd dat je tijdens je eenzijdige blokkade geen telefoontjes meer kunt ontvangen. Ik heb het even nagelopen met onze IT-afdeling en er leek gisteren iets mee aan de hand te zijn. Volgens onze informatie is dit inmiddels weer opgelost, klopt dat? 🙂

Betaal je nog wel gauw? Ik wil niet dat je factuur bij het incassobureau terechtkomt 🙂!
Dank je wel...het stelt me zeker gerust
Badge +6
Dat is fijn om te horen, whitewolf, graag gedaan! 🙂

Reageer