.

Beantwoord

Achterstallige rekening ?

  • 11 December 2013
  • 4 reacties
  • 416 Bekeken

Beste Simyo
Kreeg gister mail dat ik mijn rekening niet heb voldaan maar dat is niet waar omdat het de 25 ste al van mijn rekening is afgeschreven.
Gister stond er ook nog betaald bij mijn facturen en nu op eens achterstallig hoe kan dat en hoe lossen wij dit op??
Groeten Bart
icon

Beste antwoord door Ernst 12 December 2013, 15:43

Bekijk originele reactie

4 reacties

Toch raar je ziet hier op het forum veel reactie maar op mijn vraag krijg ik geen antwoord....
Reageer eens simyo?
Badge +1
Hoi Bart, 

Misschien is het slim even telefonisch contact op te nemen met de klantenservice, 1200 vanaf je mobiele aansluiting van Simyo.
Zij kunnen dan direct in je rekeningoverzicht om te bekijken wat er fout gegaan is.

Heel veel succes ermee!

Hartelijke groet,
Mike Matheeuwsen
Reputatie 7
Badge +9
Er zijn 2 groepen, die vragen beantwoorden op het forum.

De forum experts en de Moderatoren.
De forum experts zijn klanten. Zij proberen te helpen door door te vragen, door antwoorden van eerder gestelde vergelijkbare vragen te herhalen of door met eigen ervaring een antwoord te vormen. Ze kunnen niet in de systemen van simyo en zien nauwelijks meer dan klanten. (één forum voor invites-only zien wij extra.)

Moderatoren zijn de echte Simyo medewerkers. Zij kunnen alles in het systeem zien. Zij kunnen even naar de technische afdeling lopen/emailen/roepen mocht te nodig zijn. Ook de financiële afdeling is in de buurt, die waarschijnlijk hier het één en ander over zou kunnen zeggen.

Deze vraag kan alleen door Moderatoren beantwoord worden, want er moet echt voor in het systeem gekeken worden. De forum experts houden zich dan ook stil hier en laten de moderator het oppakken. Ik hoop en denk dat je dat ook snel voor je gaan doen.
Reputatie 5
Badge +11
Beste Simyo
Kreeg gister mail dat ik mijn rekening niet heb voldaan maar dat is niet waar omdat het de 25 ste al van mijn rekening is afgeschreven.
Gister stond er ook nog betaald bij mijn facturen en nu op eens achterstallig hoe kan dat en hoe lossen wij dit op??
Groeten Bart


Hoi Bartvdvlugt, welkom op het Simyo forum.

In onze gegevens zie ik dat de factuur van oktober op 9 december is gestorneerd 😞 Dat betekent dat de afschrijving ongedaan is gemaakt door de bank. Dit kan op initiatief van de rekeninghouder zijn gebeurd, of van de bank zelf. Dat kan ik helaas niet zien.

Ik snap dat je het liefst zo snel als mogelijk een antwoord krijgt op je vraag, en we ook ons best om iedereen binnen een dag te beantwoorden. Mocht je sneller willen weten waar je aan toe bent, dan kun je Twitter of 1200 proberen.


mmatheeuwsen en Groentjuh; dank voor de assistentie!

Reageer