.

Beantwoord

Waarom kan ik niet automatisch opwaarderen?


Badge
ik wil dat mijn btg automatisch opgewaardeerd word als mijn btg onder de 2 komt maar ik heb geen visa of mastercard en kan dit dus niet
zouden jullie dit voor mij kunnen aan zetten ?
ik ga binnenkort naar het buitenland en dan is het best wel handig als je beltegoed hebt
icon

Beste antwoord door Ray 29 May 2016, 09:59

Bekijk originele reactie

10 reacties

Onder de optie voor een Creditcard staat automatische incasso.. Die zul je moeten selecteren.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Thymen,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat jammer dat het niet in 1 keer lukt om automatisch opwaarderen in te schakelen.

Zoals Raytje uitlegt, hoef je niet perse een creditcard te hebben om automatisch opwaarderen te activeren. Onder deze optie, zie je 'automatisch incasso' staan. Hiermee koppel jij je banknummer eenmalig aan je account door € 0,01 te betalen. Op het moment dat jij onder de € 2,- beltegoed komt, zullen we automatisch € 10,- of meer van je bankrekening afschrijven. Dit is afhankelijk van het bedrag wat jij kiest.

Laat je weten of het gelukt is?

@Raytje, bedankt voor je antwoord :)

Groetjes,
Angela
Badge
Onder deze optie, zie je 'automatisch incasso' staan.
dat zie ik niet ik zie alleen met creditcard (visa of mastercard)
verder niets ook als ik op €10 klik of dergelijks
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Thymen,

Jammer dat het je niet is gelukt. Heb je wel al je bankrekeningnummer geactiveerd?

Probeer dat eens en probeer daarna het automatisch opwaarderen in te stellen. Ik hoop dat het je lukt :D

Groetjes,
Caspar
Badge
ja bankrekening etc alles is gedaan
ik heb alleen nooit een activatie gekregen op mijn rekening met dat .01 cent
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Thymen,

We zijn erachter waarom jij deze optie niet zag staan. De mogelijkheid om op te waarderen via automatische incasso was verwijderd, omdat er in het verleden storno's hebben plaatsgevonden.

Mijn collega's van de financiële afdeling hebben de optie zojuist weer beschikbaar gemaakt. Als je even opnieuw inlogt op Mijn Simyo zul je dit zien.

Laat je het weten als je hierover nog vragen hebt?

Groetjes,
Sean
Badge
helemaal top! bedankt ^^ ik ga nu ffe kijken
Reputatie 7
Badge +10
Hi Thymen,

Mooi! Hou je ons op de hoogte? Ik ben benieuwd!

Groetjes,
Jihane
Badge
Ja het is gelukt en ging een stuk makkelijker dan de 1e keer toen het niet ging 🙂 ^^ helemaal blij ^^
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Thymen,

Mooi dat het gelukt is en dat je helemaal blij bent :D

Groetjes,
Caspar

Reageer