.

Beantwoord

Vriendendeal tegoed hoe wordt het verrekend met mijn factuurbedrag?

  • 23 August 2015
  • 9 reacties
  • 253 Bekeken

Badge
Ik heb zelf een abonnement bij Simyo, nu wil ik zowel een abonnement voor mijn man en mijn dochter van 12.
Als ik ze via vriendendeal aanmeld in dezelfde maand, hoe wordt dit dan verrekend op mijn factuur.
Ik betaal maar € 11,- maar ik verdien dan een tegoed van € 20,-. Wordt het overige tegoed verrekend met de maand die daarop volgt.
En nu is mijn dochter 12, dus mag zelf nog geen abonnement afsluiten, dus doe ik dit voor haar, maar indien ik nogmaals een abonnement op mijn eigen naam afsluit zal de vriendendeal niet mogelijk zijn denk ik, en ook geen dubbel abonnement op mijn naam.
Wie weet wat te doen?
icon

Beste antwoord door Naomi 25 August 2015, 12:13

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Kerkhos,

Welkom op het Simyo Forum.

Hopelijk lukt het een beetje met je shop?
Je tegoed blijft in ieder geval staan. En wordt volgende maand dus 11 euro afgeschreven en de maand erna 9 euro indien het contract gehandhaafd is en de sim-kaart volledig is geactiveerd.
Jij of je man zal een contract voor je dochter moeten afsluiten.
De tenaamstelling maakt niet veel uit. Je mag maximaal 5 abonnementen per adres.

Heb ik je zo goed geholpen?
Badge
Sorry, is me nog niet helemaal duidelijk.
Als ik 2 mensen aanmeld via vriendendeal, mijn man en mijn dochter evt. op naam van mijn man, krijg ik voor ieder 10 euro tegoed. Nu betaal ik zelf voor mijn abonnement 11 euro, dus hou ik nog tegoed over van 9 euro, wordt dit dan weer een maand later verrekend? Zodat ik die maand maar 2 euro betaal?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Kerkhos,

Je snapt het helemaal.
Je betaald de maand erna maar 2 euro als je dit abonnement houdt en geen internet bundel bijkoopt.

Snap je het nu?
Badge
Oke, super bedankt voor je antwoordt.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Kerkhos, welkom op het forum van Simyo!

Voor de overzichtelijkheid heb ik je topic verplaatst naar het subforum Factuur :)

Super leuk dat je je man en je dochter Simyo aanraadt 😃 Het is heel slim om hun te laten bestellen via je Vriendendeal Shop.

Top dat je met de reacties van maikel.twinnie antwoord op je vraag hebt. Super bedankt maikel.twinnie! Zoals hij zegt blijft je tegoed staan. Het wordt gewoon met je volgende facturen verrekend, zodat je dan minder betaald. En het klopt dat:

Jij of je man zal een contract voor je dochter moeten afsluiten.
De tenaamstelling maakt niet veel uit. Je mag maximaal 5 abonnementen per adres.


Als je nog vragen hebt, dan weet je ons op het forum te vinden 😃
Badge
Hallo, Naomi, nog bedankt voor jou reactie. Het is me inderdaad inmiddels duidelijk.
Ik heb nu simkaart voor mijn dochter binnen, en deze is geactiveerd.
Omdat dit is aangevraagd op naam van mijn man, staat dit uiteraard ook op zijn naam.
Is het evt. wel mogelijk om de voornaam te wijzigen naar haar naam. Zodat deze ook in de Simyo app. zichtbaar is?
Is voor mij ook wat overzichtelijker, ik wil namelijk haar Simyo app. ook op mijn telefoon downloaden, zodat ik ook inzicht heb in haar verbruik.
Ik heb het al geprobeerd bij inloggen onder instellingen, maar kan dan alleen adres wijzigen en geen naam.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Kerkhos,

Goed om te zien dat alles ondertussen ontvangen en geactiveerd is. Dat je het verbruik van jouw dochter goed in de gaten wilt houden kan ik begrijpen. Zo voorkom je natuurlijk onverwachte kosten. Helaas is het niet mogelijk om haar naam op het contract zetten. Dan zou zijn, als ze meerderjarig is, het contract volledig over moeten nemen op haar eigen naam. Het is even goed kijken welk abonnement je opent met welk 06-nummer. Sorry dat ik niet kan helpen hiermee. Heb je nog vragen voor me?

Groetjes,
Angela
Badge
Hoi Angela,

Oke, dan is het me duidelijk, bedankt voor je antwoordt.
Heb verder geen vragen.

Gr. Sandra
Reputatie 7
Badge +10
Dat is goed om te lezen Sandra. Fijn dat het duidelijk is en graag gedaan natuurlijk 🙂 Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je de weg naar ons forum te vinden.

Groetjes,
Angela

Reageer