Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actieprijzen zijn geldig tot en met 30 november 2020. Deze actievoorwaarden gelden voor verschillende bundels.

  • Als je tijdens de actieperiode (tot en met 30 november 2020) kiest voor een van de actiebundels, betaal je het bijbehorende bedrag tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Als je een nieuwe bestelling plaatst, betaal je aansluitkosten van € 14,99.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Beantwoord

Verbruik / overzicht klopt niet Juni 2014


Badge
Ik ven me net rot geschrokken van het bedrag dat jullie vermelden bij mijn verbruik van juni. Ik heb een bundel van 5 euro, nu zie ik dat jullie zetten dat ik rond de 32 euro moet betalen, dit kan echt niet!! Tevens zetten jullie 11 euro binnen bundel test buiten, maar heb maar bundel van 5 euro. Totaal 218 belminuten, dan kan de factuur nooit zo hoog zijn. Internet heb ik niet. Dit ga ik ook zeker niet betalen!!
icon

Beste antwoord door Ernst 14 juli 2014, 16:05

Hoi JanetA,



Om met je laatste vraag te beginnen:

hoe kan ik dan mijn verbruik in de gaten houden?!!


Juist hier voor hebben we Mijn Simyo en de Mijn Simyo app.

Op Mijn Simyo, direct na het inloggen, zie je staan deze maand heb ik nog:

Daar zie je hoeveel minuten je nog over hebt van je belbundel, en indien je een internetbundel hebt zie je dat er naast staan.

Zo zie je exact hoeveel minuten je nog hebt tijdens de lopende maand.



Het verbruik van vorige maanden zie op het tabblad Verbruik terug, maar dan als netto gesprekstijd. Dus niet afgerond.

Zo staat het ook op je factuur.



In juni had je nog een belbundel van 200 minuten en heb je er 263 verbruikt. Je kunt best 3 uur en 38 minuten aan gesprekstijd hebben gehad, maar door de afronding wordt dat 4 uur en 23 minuten.





milmit,



Jouw factuur van juni is zo hoog omdat je geen internetbundel had die maand, maar wél hebt geïnternet.

Op 16 mei heb je je bundel uitgezet om dat op 1 juni in te laten gaan. Die maand heb je wel 436 Mb verbruikt, wat ook al meer was dan je daarvoor had aan bundel.
Bekijk originele reactie

28 reacties

Heb ik ook schrok heel erg heb nog genoeg internet mb en beltegoed dus hoop dat er meer mensen zijn due dit hebben zodat ik niet de enigste ben
Badge
Dit is zo onduidelijk bij Simyo, er wordt steeds gezegd dat het verbruik nog niet is afgerond naar hele minuten, dus dit kan hoger zijn op je factuur. Achteraf wordt dit pas goed verwerkt, waardoor je dus boven je bundel uit kan komen. Ik wil tussentijds zien hoeveel minuten ik nog heb en dat is mijn leidraad, want als ik hier niet vanuit kan gaan, hoe kan ik dan mijn verbruik in de gaten houden?!!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi JanetA,

Om met je laatste vraag te beginnen:
hoe kan ik dan mijn verbruik in de gaten houden?!!

Juist hier voor hebben we Mijn Simyo en de Mijn Simyo app.
Op Mijn Simyo, direct na het inloggen, zie je staan deze maand heb ik nog:
Daar zie je hoeveel minuten je nog over hebt van je belbundel, en indien je een internetbundel hebt zie je dat er naast staan.
Zo zie je exact hoeveel minuten je nog hebt tijdens de lopende maand.

Het verbruik van vorige maanden zie op het tabblad Verbruik terug, maar dan als netto gesprekstijd. Dus niet afgerond.
Zo staat het ook op je factuur.

In juni had je nog een belbundel van 200 minuten en heb je er 263 verbruikt. Je kunt best 3 uur en 38 minuten aan gesprekstijd hebben gehad, maar door de afronding wordt dat 4 uur en 23 minuten.


milmit,

Jouw factuur van juni is zo hoog omdat je geen internetbundel had die maand, maar wél hebt geïnternet.
Op 16 mei heb je je bundel uitgezet om dat op 1 juni in te laten gaan. Die maand heb je wel 436 Mb verbruikt, wat ook al meer was dan je daarvoor had aan bundel.
Ik gebruik elke maand de simyo app en kom heel vaak onder me bundel uit maar moet iedere maand bij betalen, ik vind het niet kunnen dat ik moet bij betalen omdat ik nog binnen me bundel ben gebleven!!
Badge
Beste Ernst,
Het eerste stuk van je verhaal klopt... Ik kijk erg vaak hoe het met mijn verbruik staat en ik zie dat ik dan aan het eind alsnog binnen mijn bundel ben gebleven. 2 dagen voor het einde van de maand kijk ik nog voor het laatst en zie dat ik nog over hebt. Maar omdat jullie pas af gaan ronden bij het maken van een factuur, kom ik fiks boven mijn bundel uit. En dit vind ik niet kunnen, want dan heeft het geen nut om je verbruik in de gaten te houden en is dit zeer misleidend! Zo te lezen zijn er meerdere mensen het met me eens. Jullie dienen gelijk de afrondingen te verwerken, zo heeft de klant inzicht in het daadwerkelijke verbruik. Kunnen jullie dit niet invoeren dan? Jullie willen toch ook de klanten tevreden houden
Badge
En overigens ik verbruik meer sms dan bellen, dus dat heeft niets met afronding te maken. Ik ben bang dat jullie het verbruik dat wij kunnen zien niet goed bijhouden en de mensen zo een beetje voor de gek houden...sorry maar zo voelt het
Badge
En overigens ik verbruik meer sms dan bellen, dus dat heeft niets met afronding te maken. Ik ben bang dat jullie het verbruik dat wij kunnen zien niet goed bijhouden en de mensen zo een beetje voor de gek houden...sorry maar zo voelt het


Ik heb het gevoel dat simyo probeert alle klanten te bedonderen!

In afgelopend juni hedeft simyo een klein bedrag van mijn prepaid te goed afgeschrven voor bellen naar mijn eigen mobiel nummer! Ik vraag me af hoe kan ik met mijn eiggen mobiel be naar mijn eigen mobiel nummer ????

Ik heb gistern een topic gezet maar zie nog geen reactie.


Fij
 
Reputatie 2
Badge +6
Hoi mariska12,

Welkom op het forum :)

Als je binnen je bundel blijft, dan betaal je natuurlijk niet buiten bundel kosten. Ik ben daarom ook erg benieuwd wat je bedoelt. Als je op Mijn Simyo inlogt en naar de tab Facturen gaat, kun je de specificaties controleren. Als je een specifieke vraag hebt over je verbruik dan zal ik daar naar kijken je zo goed mogelijk uitleg geven :)

@JanetA, Uiteraard is het niet onze insteek om klanten voor de gek te houden. Daar hebben wij en onze klanten geen baat bij. Het is wel zo dat wij de verbruiksgegevens van onze klanten met een vertraging van 4 uur binnen krijgen. Als je dus in één dag heel snel en heel veel belt of data verbruikt kunnen je belminuten of MB's snel op gaan.

Maar omdat jullie pas af gaan ronden bij het maken van een factuur, kom ik fiks boven mijn bundel uit
Wij ronden niet af bij het maken van de factuur. Dat loopt de hele maand door. Als je inlogt op Mijn Simyo zie je hoeveel belminuten en MB's je over hebt tot de laatste kalenderdag van die maand. Dit zijn je afgeronde minuten. In de tabellen zie je de onafgeronde belminuten. Op deze manier geven wij onze klanten duidelijk inzicht in hun verbruik. Als je daar vragen over hebt, help ik je uiteraard graag verder :)

@Fij, Als er verbruik is geweest, dan wordt dit geregistreerd van het KPN netwerk door de simkaart. Deze simkaart kan niet uit zichzelf opdrachten geven aan het netwerk of de telefoon. Je telefoon is wat de opdracht geeft. Er is geen enkele reden waarom wij onze klanten zouden willen bedonderen, zoals je dat zelf aangeeft.

Ik zie dat je je vraag ook in dit topic hebt gesteld. Kim heeft daar antwoord op gegeven. Als je wil kun je in het doorverwezen topic reageren. Ik wil je vragen om in de toekomst je vraag op één plek te stellen, zo houden we het forum gebruikersvriendelijk en overzichtelijk :)

Als er onduidelijkheden zijn, hoor ik dat graag. We proberen juist open en transparant te zijn in onze bedrijfsvoering. Ik help jullie graag verder!
Badge
@Dries; je collega Ernst heeft het volgende geschreven...In juni had je nog een belbundel van 200 minuten en heb je er 263 verbruikt. Je kunt best 3 uur en 38 minuten aan gesprekstijd hebben gehad, maar door de afronding wordt dat 4 uur en 23 minuten.

En aangezien ik veel sms en weinig bel, vind ik het vreemd dat mijn verbruik, die ik bijna iedere dag bekijkt...aan het eind van de maand te kort heb aan mijn bundel. Terwijl ik in mijn verbruik nog minuten over heb. Dus of ik snap het niet of jullie lopen langs elkaar heen. De een zegt dit en de ander dat. Zou graag duidelijkheid willen, want dit is niet leuk meer
Badge +8
Hoi JanetA,

Ik wil je graag hier even over bellen, want ik merk dat je nog niet begrijpt wat je precies allemaal ziet op Mijn Simyo.
Eigenlijk is het heel simpel. Kijk je tijdens de maand op Mijn Simyo dan zie je:

Deze maand heb ik nog:
Daar zie je hoeveel minuten je nog over hebt. Daar zijn de gesprekken die je al gevoerd hebt afgerond van je minuten afgetrokken. Daar kan geen verwarring ontstaan.
Onder het getal staat wanneer het voor het laatst is ge-update. Kijk je op je toestel, dan zie je of je daarna nog wat gebeld of gesmst hebt. Dan weet je dus precies waar je aan toe bent.

Stuur je me een privébericht met het nummer en de tijd waarop je bereikbaar bent?
Dan ga ik kijken of ik dan contact met je op kan nemen.

Groetjes,
Charlene
Volgens mijn rekening van juni ben ik over mijn bundel heengegaan. Het overzicht in MijnSimyo zegt dat ik maar 60 smsjes en 174 belminuten heb verbruikt. Ik heb een bundel van 300. Ik ben er niet overheen gegaan dus. Zelf tel ik, na afronding, maar 35 smsjes en 125 belminuten? Hoe kan dit?
Badge
En nu ruim 4 dagen wachten op reactie, vreemd
Badge +8
Volgens mijn rekening van juni ben ik over mijn bundel heengegaan. Het overzicht in MijnSimyo zegt dat ik maar 60 smsjes en 174 belminuten heb verbruikt. Ik heb een bundel van 300. Ik ben er niet overheen gegaan dus. Zelf tel ik, na afronding, maar 35 smsjes en 125 belminuten? Hoe kan dit?

Hoi Zuiderkruis,

Welkom op het forum:)
In Juni had jij nog een Simyo 100 bundel. Ik zie dat je die op 21-6 hebt gewijzigd naar een Simyo 300, die is dus op 1-7-2014 ingegaan.
Op 10-6 zijn die 100 eenheden opgegaan. Toen ben je je sms'jes en belminuten tegen buiten bundel tarief gaan verbruiken. Ik tel 35 smsjes buiten de bundel, en 125 minuten buiten de bundel. Dus ik denk dat je alleen die hebt geteld?
Ik raad je dus toch aan om tijdens de maand wat vaker in te loggen op Mijn Simyo, zodat je in één oogopslag kunt zien hoeveel er nog over is. Dat zie je dan bij Deze maand heb ik nog.. op de Overzichtspagina. Daar zijn je gesprekken afgerond van je belminuten afgetrokken, dus dan weet je precies waar je aan toe bent :)

Heb ik het zo wat duidelijker gemaakt?

Groetjes,
Charlene
Badge +8
En nu ruim 4 dagen wachten op reactie, vreemd

Hoi JanetA,

Ik heb hierboven 3 dagen geleden gereageerd? Ik wacht je privébericht nog af, dan neem ik graag contact met je op 🙂

Groetjes,
Charlene
Heey dries,

Ik blijf bij maand mei en juni binnen me bundel: maand mei 97 bel minuten gebruikt en 350 mb internet. Maand juni 81 bel minuten en 446 mb Internet. Maar voor maand mei moet ik 17,09 betalen i.p.v. 13,- in maand juni 21,43 i.p.v. 13,- dus ik begrijp er niets van leg het me maar goes uit.

Mvg
Mariska
Reputatie 5
Badge +11
Hoi mariska12,

Alle telefoongesprekken bij Simyo worden afgerond op hele minuten. Dat betekent dat wanneer je 5 seconden belt met een telefoonnummer (voicemail?) dat ook al gerekend wordt als 1 minuut. Dat soort gesprekjes heb je best veel.
Je netto gesprekstijd kan dus wel minder zijn dan 100 minuten.

Op Mijn Simyo en op de app, gedurende de lopende maand, zie je altijd precies hoeveel minuten je nog over hebt. Daar is namelijk de afronding al in meegerekend.

Heb ik het zo duidelijk uitgelegd voor je?
Badge
Jammer dat jullie nu niet meer reageren
Reputatie 6
Badge +10
Hoi JanetA,

In het weekend hebben niet alle moderators de tijd om te reageren. Charlene is vanmiddag aanwezig en ik vraag haar om meteen contact met je op te nemen 🙂
Badge +8
Hoi JanetA,

Ik wacht nog op je privébericht. Dan kan ik contact met je opnemen :)

Groetjes,
Charlene
Badge
Wederom een probleem met het verbruik,nu van juli. In deze maand heb ik meer gesmst dan voorgaande maanden, dat weet ik. Vandaar dat ik iedere dag het verbruik nauwlettend in de gaten heb gehouden. Op 31juli had ik nog een tegoed van 84 minuten/sms over. Natuurlijk kan het zo zijn dat het verbruik toen nog niet helemaal bijgewerkt was door jullie. Maar ik zie nu dat jullie vermelden dat ik 566 sms'jes verstuurd heb. Ik had destijds een bundel van 300. Eind juli zou ik dus 216 sms'jes verstuurd hebben, (300-84) echter blijkt nu dus dat ik bijna 3x zoveel verstuurd heb. Hoe kan dit? Dit gaat me echt te ver. Het verbruik moet toch op 31juli om 0.00 uur volledig bijgewerkt zijn!
Maandag 11-08 wil ik graag een reactie per email en telefoon
Reputatie 5
Badge +11
Hoi JanetA,

Ik zal proberen jouw verbruik en je abonnement zo duidelijk mogelijk uit te leggen.
Jij hebt een SMS Onbeperkt bundel en in juli nog een belbundel van 300 minuten.

Dat betekent dat de smsjes die je stuurt niet uit je belbundel gaan, maar uit je SMS Onbeperkt bundel.
Er zijn ook helemaal geen kosten voor het bellen of sms'en binnen Nederland in rekening gebracht. Je hebt inderdaad een heleboel smsjes verstuurd, maarja, met een SMS onbeperkt bundel kun je écht onbeperkt smsjes sturen.

We hebben al vaker aangeboden om je even te bellen om het een en ander uit te leggen, want schriftelijk zo op het forum komen we er niet uit. Charlene heeft je al aangeboden om je te bellen, je hoefde enkel maar aan te geven wanneer, maar je reageerde daar niet meer op. Zou je dat als nog willen? Laat het dan even weten wanneer het uit komt.
Badge
Dank je wel voor je bericht Ernst. Ik zal een privé bericht sturen, dan hebben we na mijn vakantie even contact
Badge
Hoi charlene, zou het mogelijk zijn om mij volgende week even te bellen op nr 06xxxxxxxx? Het liefst maandag 18 aug na 15 uur. Dank je wel Gr janet
Reputatie 7
Hoi charlene, zou het mogelijk zijn om mij volgende week even te bellen op nr 06xxxxxxxx? Het liefst maandag 18 aug na 15 uur. Dank je wel Gr janet

JanetA, dit is een openbaar forum! Iedereen, ongeacht of men nu is geregistreerd en ingelogd of niet, kan deze berichten lezen. Het is om die reden hoogst onverstandig om je telefoonnummer te tonen!!!!

Advies: edit je bericht en verberg je telefoonnummer!
Badge
Hoe doe ik dat?

Reageer