.

Beantwoord

Kan ik kopieën krijgen van mijn facturen ouder dan een jaar?

  • 2 October 2015
  • 13 reacties
  • 259 Bekeken

Waar kan ik mijn facturen vinden ouder dan een jaar?
Inmiddels gezien dat de vraag al eerder is gesteld.

Dan is de vraag kan ik nog kopieën krijgen van jan. 2014 t/m aug. 2014 en ik heb voldoende aan het bedrag, geen specificatie nodig. E.e.a. in verband met boekhouding.

Dank!
icon

Beste antwoord door Naomi 5 October 2015, 09:48

Bekijk originele reactie

13 reacties

Badge
Hoi MarkT,

Welkom op het Simyo Forum! Het is begrijpelijk dat je voor je boekhouding graag inzichtelijk hebt welke bedragen je precies aan Simyo hebt betaald. Helaas worden facturen door Simyo slechts 12 maanden bewaard. Dat betekent dus dat facturen ouder dan 12 maanden niet meer zijn op te vragen.

Tip die ik wel voor je heb is om je bankafschriften bij je bank op te vragen, dit kan vaak via internetbankieren vrij gemakkelijk. Hier staan dan uiteraard de bedragen die zijn afgeschreven van jouw bankrekening op, misschien dat dit je verder kan helpen!

Groeten,

Bjorn
Ja klopt, dat is een mogelijkheid. Ga ik doen.
Groet,
Mark
Badge
Hoi MarkT,

Hoor net dat ik een grote fout maak. In Mijn Simyo is het alleen mogelijk om tot 12 maanden terug je factuur te downloaden. De klantenservice kan juist wel facturen ouder dan 12 maanden naar je toe mailen. Sorry hiervoor!

Een moderator zal ongetwijfeld je verzoek snel in behandeling nemen. Nogmaals mijn excuses voor de verkeerde informatie!

Groeten,

Bjorn
Top Dank je
Reputatie 4
Badge +10
Hoi MarkT, welkom op het forum van Simyo!

Fijn om te zien dat Bjorn_ je uiteindelijk van het juiste antwoord heeft voorzien 🙂 Dankjewel Bjorn_!

Ik heb je facturen van januari tot en met augustus 2014 gestuurd in een e-mail. Heb je de e-mail gezien? 😳
Fijn dank je wel
Groet,
Mark
Reputatie 6
Badge +10
Goed om te horen MarkT!

Mocht er nog iets zijn, zie ik je graag terug op het Simyo forum 🙂.

Groetjes, Tiury
Hallo,
Ik heb eenzelfde probleem. Ik moet nu mijn jaarcijfers over 2014 pas aanleveren en zou daarvoor heel graag mijn facturen van Feb - Dec. van dat jaar per mail willen ontvangen.

Veel dank alvast!.
Groet,
Han
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Hanno,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat je hier je vraag komt stellen! Ik kan je namelijk helpen 🙂

Als je jouw e-mail inbox bekijkt, zul je daar een mooie mail van mij terugvinden met daarin alle facturen die jij hebt opgevraagd. Het kan voorkomen dat deze e-mail in jouw 'spam' inbox terecht komt. Zie je hem dus niet direct staan, check deze inbox dan ook even. Laat je het weten of je hem hebt ontvangen?

Groetjes,
Angela
Ja heb 'm, heel veel dank!

Groet Hanno
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Hanno,

Helemaal goed en graag gedaan! Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten? Voor nu wens ik je een fijne dag verder :)

Groetjes,
Angela
Zou ik ook facturen van jan-feb 2015 kunnen ontvangen? Groet
Reputatie 5
Badge +9
Hoi matthijsvraagt,

Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd met daarin de facturen. Heb je deze ontvangen?

Groetjes, Caspar

Reageer