.

Beantwoord

Ik wil graag facturen van 3 jaar geleden inzien, waar kan ik die vinden?

  • 30 October 2015
  • 12 reacties
  • 283 Bekeken

Hoi,

in mijn overzicht van facturen kan ik facturen tot 1,5 jaar terugzien.
Ik wil graag facturen van 3 jaar geleden inzien, waar kan ik die vinden?

groeten,
Bjorn
icon

Beste antwoord door Naomi 31 October 2015, 10:59

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi bjornos, welkom op het Simyo forum!

Je facturen kun je op Mijn Simyo tot één jaar terug bekijken. Onder het tabblad Facturen zie je ze terug 🙂 Als je oudere facturen wilt inzien, dan kunnen we ze per e-mail opsturen.

Begrijp ik goed dat je die van september 2012 tot en met september 2014 wilt ontvangen?
Hoi Naomi,

bedankt voor je reactie, ja idd, die facturen zou ik graag willen ontvangen, zou je me ze kunnen sturen?

Bedankt alvast!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi bjornos,

Je facturen zijn, na een flinke duik in het archief, onderweg! Laat je me weten of je ze hebt ontvangen?

Groetjes, Tiury
Hallo Naomi,
Ik wil ook graag mijn facturen van 2015 t/m mei ontvangen
groet,
Bernard
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Berny23,

Omdat dat je het bericht naar Naomi typt, hoop ik dat je het niet erg vindt als ik reageer! Ik heb de facturen zojuist naar je toe gemaild. Heb je 'm ontvangen?

Groetjes, Tiury
Yep, thnx
Reputatie 6
Badge +10
Graag gedaan!

Groetjes, Tiury
Hallo,

Ik zou graag de facturen van Januari 2014 t/m Juni 2015 per mail willen ontvangen.
Kan dat ?
Reputatie 7
Badge +7
Ik heb geen facturen nodig, maar ik vind het wel uitermate vervelend dat veel bedrijven, banken en dergelijke geen onbeperkt archief van facturen geven. Altijd maximaal 1 of 2 jaar.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Merv,

Welkom op het Simyo forum.

Dat kan zeker! Ik heb de facturen zojuist in een e-mail naar je toegestuurd. Heb je deze ontvangen?

@Wimj12 Wat de banken en dergelijke betreft kan ik helaas niks voor je doen 😳 Ik ga natuurlijk wel aan mijn collega's vragen of wij de facturen langer (of onbeperkt) in Mijn Simyo kunnen laten staan. Ik hou je op de hoogte.

Groetjes,
Sean
Hoi Merv,
Dat kan zeker! Ik heb de facturen zojuist in een e-mail naar je toegestuurd. Heb je deze ontvangen?

Dank !
Ze zijn binnen.

Bedankt voor de snelle service !
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Merv,

Dat is goed nieuws! Graag gedaan en bedankt voor je bericht.

Groetjes,
Sean

Reageer