.

Beantwoord

Ik heb betaald, waarom ben ik nog steeds afgesloten?

  • 8 May 2014
  • 7 reacties
  • 826 Bekeken

Badge +1
Beste simyo ik ben afgesloten wegens administratieve redenen. Omdat ik mijn rekening nog niet had betaald.
Hij is vorige week betaald maar ben tot het heden nog steeds afgesloten?
Hoe komt dat..en hoelang gaat het duren!!
Mvg Nick
icon

Beste antwoord door Tiury 9 May 2014, 14:26

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi niicky,

Ik kan inderdaad zien dat er betaling binnen is gekomen en die hebben we ook meteen verwerkt. Dit was de betaling voor de januari factuur van €16,00 + incassokosten. Op dit moment staat de factuur van februari nog open. Hier heb je ondertussen contact over gehad met IMNederland. Pas als die betaling voldaan en verwerkt is bij IMNederland mogen je weer aansluiten.

Laat je me weten als het gelukt is?
Reputatie 2
Badge +6
Hoi niicky,

Ik ben deze vraag op nog 2 plekken tegengekomen. Hier en hier. Het is niet de bedoeling dat je op meerdere plekken op het forum dezelfde vraag stelt. Om het forum gebruiksvriendelijk en overzichtelijk te houden, zal ik beide doorverwezen topics sluiten. Het is niet nodig om je vraag meerdere keren te stellen. Je krijgt altijd antwoord op je vraag. Jij én andere klanten krijgen zelfs eerder antwoord, omdat we dan minder topics hoeven te behandelen. Houd hier in de toekomst dus graag rekening mee 🙂
Badge +1
Hoii ik was bij de rekening van februari bij imnederland vergeten om het factuur nummer te vermelden maar de rekening is wel betaald mvg niick
Badge +6
Hoi niicky,

Ik zie dat je inmiddels ook contact hierover hebt gehad met onze telefonische klantenservice en er is aangeraden hierover even contact op te nemen met IM Nederland.

Wij kunnen namelijk pas je aansluiting deblokkeren wanneer wij een seintje hebben gekregen van IM Nederland dat zij het bedrag hebben ontvangen.
Ik ben afgesloten ivm betalingsachterstand. Maar rekening is betaald en heb zelfs bewijs van betaling gemaild naar klantenservice. .

Ik zou graag sneller dan 3 werkdagen gedeblokkeerd worden.

Mvg
Badge
Beste maik

Ik weet niet of dit ging via een onafhankelijke bedrijf dan kan het zo zijn dat simyo nog wacht op een betalings bevestiging van deze bedrijf.
Mocht dit het geval zijn dan kunt u het beste even deze bedrijf op bellen en vragen of hun het geld binnen hebben en of hun het snel willen terug koppelen aan simyo.

Ik heb dit ook meegemaakt en toen die terug koppeling naar simyo was had ik binnen 10 min berijk en kon ik weer bellen.


Met vriendelijke groet

Alex
Badge +8
Hoi maik,

Welkom op het forum 🙂
Ik heb je bewijs van betaling even opgezocht. Ik zie dat de betaling is gedaan op een rekeningnummer wat wij niet gebruiken voor betalingen. Mochten wij in de toekomst weer niet kunnen incasseren, dan wil ik je vragen om de iDeal link in de herinnering te gebruiken. Dan komt de betaling meteen op de juiste plek terecht en kunnen we je het snelst deblokkeren.

Als het niet mogelijk is om met de link te betalen, dan gebruiken wij een ander rekeningnummer:

rekeningnummer NL05RABO0121503038
ten name van Buckaroo Online Payment Services,
onder vermelding van “Simyo’, het factuurnummer en je mobiele nummer


Dan moeten we de betaling wel handmatig verwerken en kan het langer duren voor je gedeblokkeerd bent.
Jouw betaling is gisteren gedaan, zie ik, maar is bij ons nog niet binnen. Zodra de financiële afdeling je betaling achterhaald heeft, kunnen zij hem verwerken.

Ik vraag je dus nog even geduld te hebben.

Groetjes,
Charlene

Reageer