.

Beantwoord

Hoe komt mijn rekening zo hoog?

  • 18 February 2016
  • 3 reacties
  • 107 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

Vanmiddag kreeg ik het berichtje dat mijn simkaart was geblokkeerd vanwege hoogverbruik. Ik kreeg daarnaast een mailtje binnen en viel steil achterover van het openstaande bedrag.

Ik heb hierop contact opgenomen met jullie klantenservice en daar bleek dat ik vanmorgen ruim 1200 mb over mijn bundel heen was gegaan (plus ca 951 mb die ik gisteravond nog resterend had). Ik zou dus ruim 2 gb hebben gebruikt tussen 10:00-12:00 vanmorgen.

Daar ik vanmorgen sliep (werk in ploegendienst) kan ik niet begrijpen wat hier de oorzaak van is geweest. Wifi assistentie staat uit, bij een groot deel van de apps is 3g verbruik uitgezet en updaten mag alleen via WiFi.

Ik had met een van uw collegas afgesproken dat ik voor de resterende maand alvast een 500 mb bundel zou aanschaffen via My Simyo en dat mijn situatie zou worden voorgelegd mbt mogelijke aanspraak voor coulance. Tevens zou mijn simkaart weer van blokkade worden gehaald zodat ik weer kan bellen.

Kunt u mij vertellen wanneer ik hiervan iets te horen krijg en wanneer mijn simkaart weer te gebruiken is?

Met vriendelijke groet,

Rob Koersen
icon

Beste antwoord door Sean 20 February 2016, 14:50

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge
Nog even een aanvullende vraag;

Op het moment dat mijn simkaart geblokkeerd werd ontving ik een mailtje over een openstaand bedrag van €200,27. Ik keek zojuist even op My Simyo en dit bedrag is nu opeens verhoogd naar €223,06 buiten mijn bundel. Hoe kan dit bedrag verder oplopen als de simkaart bij een bepaald gebruik al geblokkeerd is?
Badge
Er is reeds contact opgenomen met me via de mail. Is naar tevredenheid opgelost 🙂
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Rob_Koersen,

Welkom op het Simyo Forum.

Begrijpelijk dat je schrikt van zo'n hoge rekening. Gelukkig heeft mijn collega het naar tevredenheid met je opgelost.

Laat je het weten als ik je nog ergens anders mee kan helpen?

Groetjes,
Sean

Reageer