Skip to main content

.

Nieuwe functie Ashley

• 31 januari 2025
  • 7 reacties
  • 48 Bekeken

Ashley
Forum|alt.badge.img+3

Hoi allemaal!

Bij deze wil ik graag mededelen dat ik een nieuwe functie heb binnen Simyo. Ik heb hier erg veel zin in. Dit betekent dat vandaag mijn laatste dag op het forum is. Openstaande topics en cases worden overgenomen door Amy, Roeqajja of Seren. 😊

Groetjes,
Ashley

7 reacties

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2549 reacties
  • 31 januari 2025

We gaan je missen op het forum ​@Ashley! Heel veel plezier met je nieuwe functie. ❤

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • 4035 reacties
  • 31 januari 2025

Hartstikke leuk, ​@Ashley ! Van backup moderator, tot moderator in slechts een paar maanden. En nu weer verder naar een andere functie.

Ik hoop dat je veel plezier had tijdens jouw werkzaamheden hier op het forum en hopelijk zien we je een keertje terug in het topic "Hoe is het nu met?

Veel succes en plezier in je nieuwe functie!

JanD
  • Consultant
  • 766 reacties
  • 31 januari 2025

Beste ​@Ashley bedankt voor je bijdrage aan het forum, we zullen je node missen.

Veel werkplezier binnen je nieuwe functie bij Simyo.

JanD

Ashley
Forum|alt.badge.img+3
  • auteur
  • Moderator
  • 600 reacties
  • 31 januari 2025

Heel erg bedankt! ​@Groentjuh & ​@JanD 😊

• Beginner
  • 3 reacties
  • 31 januari 2025

de simkaart past nog steeds niet in mijn A32 Samsung. Ik ben wanhopig. Ik heb al sinds 30-1-2025 12.00 uur geen telefoon meer en nu heb ik een simkaart toegestuurd gekregen en hij past niet eens ):

Ashley
Forum|alt.badge.img+3
  • auteur
  • Moderator
  • 600 reacties
  • 31 januari 2025

Hoi ​@Shirley85,

Wij willen je vragen graag je problemen en vragen bij je eigen openstaande topic te houden. Dit staat ook vermeld in onze huisregels. Zo blijft het overzichtelijk en kan je beter geholpen worden.

Groetjes,
Ashley

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1692 reacties
  • 3 februari 2025

Heel erg bedankt voor je inzet en hulp de afgelopen maanden ​@Ashley! Wij gaan je inderdaad wel missen op het forum en in Team Social. Maar voor nu wil ik je heel veel plezier wensen in je nieuwe functie! ❤

Reageer