.

Beantwoord

Wat betekent het als ik 'Internet in het buitenland' aanzet?

  • 19 January 2015
  • 6 reacties
  • 437 Bekeken

Ik heb een vraag over het internet in het buitenland.
Ik ga een simpel weekje skieen, en ik zie dat ik op de site mijn internet in het buitenland aan kan zetten.

Als ik dit doe, wat gebeurd er dan precies? En wat zijn de tarieven in Oostenrijk qua internet.

Groetjes,

P
icon

Beste antwoord door Anonymous 19 January 2015, 15:06

Bekijk originele reactie

6 reacties

ik zie dat ik op de site mijn internet in het buitenland aan kan zetten.

Als ik dit doe, wat gebeurd er dan precies? En wat zijn de tarieven in Oostenrijk qua internet.

Lijkt me duidelijk, internet aanzetten in buitenland (voor de zekerheid doe dat  in NL) betekent dat je je sim toegankelijk maakt voor internet, in dit geval dus Oostenrijk naar verwachting.
Indien mogelijk zou ik kiezen om voor zover dat kan, Wi-Fi te gebruiken. Alleen mobiele netwerken aan indien nodig.
€0.25  per MB.
En veel winterpret gewenst, ben je wel voorzichtig?
 :)
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/wat-kost-internet-in-het-buitenland-346?c=371

Groet,
Friesian
Jaa WIFI moet er zijn maar zal geen top kwaliteit zijn.
Alles uitzetten op Whatsapp na, dit kost niet zoveel MB toch?\

Tuurlijk ben ik voorzichting:)

Bedankt
Data uizetten op het moment dat je je telefoon niet gebruikt. Apps maken anders verbinding met het internet op de achtergrond en dan gaat het oplopen. 

Enne, veel plezier 🙂
Ik zet alle Apps uit behalve Whatsapp, en als ik de telefoon niet gebruik zet ik hem op vliegtuigstand.

Als ik dan nog met een hoge rekening thuiskom weet ik het ook niet meer.

Bedankt:)
Dat is ook een optie 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Hoi symyowinssen, welkom op het Simyo forum!

Zo te lezen heb je al een antwoord gekregen en een passende oplossing gevonden :)

Ik zet alle Apps uit behalve Whatsapp, en als ik de telefoon niet gebruik zet ik hem op vliegtuigstand.

Als ik dan nog met een hoge rekening thuiskom weet ik het ook niet meer.

Bedankt:)


Dit bovenstaande lijkt me het veiligst om te doen. Misschien kun je nog een datameter/mbmeter erbij aanzetten, zodat je nog even extra je verbruik in de gaten kunt houden?

Bedankt voor het antwoord Friesian en Raytje bedankt voor het reageren!

Reageer