.

Beantwoord

Waarom werkt mijn internet niet in het buitenland?

  • 27 September 2016
  • 6 reacties
  • 115 Bekeken

Al een aantal aan het stoeien geweest met het werkend krijgen van internet in het buitenland.
Abbo: buitenland staat aan
Telefoon: dataroaming staat aan.
Telefoon: APN staat op portalmmm.nl en gebruikersnaam en wachtwoord staan leeg. Provider: zowel handmatig als op automatisch geprobeerd. Resultaat hetzelfde.

Het gekke is dat ik een aantal maanden geleden in het buitenland wel gewoon internet heb gehad.

Daarnaast heeft mijn vrouw ook een iPhone en simyo en zij heeft wel gewoon 3G internet. Instellingen van beide telefoons zijn gelijk. Dus ik snap het niet.
icon

Beste antwoord door serge2609 27 September 2016, 07:52

Bekijk originele reactie

6 reacties

Zojuist de sim van mijn vrouw in mijn IPhone geplaatst en ik had gelijk 3G internetverbinding. Vervolgens mijn Sim in haar IPhone gehad met als resultaat geen internet. Dus aan de IPhones ligt het niet.
Shit. Vanochtend toen ik inlogde op mijn simyo account zag ik dat het vinkje bij "internet in buitenland" niet op "aan" stond.

Zojuist aangevinkt en ik heb nu een werkende 3G verbinding op Kreta. Probleem opgelost.

Hier mag een slotje op.
Reputatie 7
Top! Bedankt voor je melding.

Slotjes worden op dit forum niet geplaatst. Alle topics en posts blijven tot in den oneindigheid open. :$
Dit, zodat alle berichten bij een zoekfunctie naar voren kunnen blijven komen en iedereen hier uit kan blijven halen wat hij of zij nodig denkt te kunnen hebben.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi serge2609,

Welkom op 't forum.

Jammer dat je geen internet op Kreta had, maar gelukkig ben je erachter wat het probleem was. Veel plezier nog daar!!! 🆒

@RicoK bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Caspar
Thnks. Morgen weer terug naar huis.
Reputatie 7
Badge +10
Wat gaat de tijd snel als je aan het genieten bent, hé! Ik hoop dat je een fijne reis terug hebt (gehad)

Groetjes,
Angela

Reageer