.

Beantwoord

Waarom werkt internet in het buitenland niet?

  • 5 August 2017
  • 8 reacties
  • 110 Bekeken

Dit is de derde keer in het buitenland en telkens kan er geen serververbindinh worden gemaakt. Heb alles geprobeerd. Buitenland instellingen aan en weer uitgezet mobiel aan en uit niks helpt heb de laatste keer even de instelling op buitenland uit gezet. Krijg ik nu ook niet meer aan. Alles uitgeprobeerd en elke keer in het buitenland dezelfde onoplosbare klacht. Heb nu een andere mobiel en ook nu dezelfde klachten. Ik zou het super vinden om weer eens te kunnen bellen en SMS n. Help!!
icon

Beste antwoord door Ray 5 August 2017, 12:11

Bekijk originele reactie

8 reacties

Staat roaming aan op je telefoon?

En lees even de info uit onderstaande link.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-kan-geen-gebruik-meer-maken-van-internet-i-186
Ja ook international en ook heb ik het handmatig geprobeert niets lukt
Andere tips? Het moet denk ik toch Simyo zijn. Blijft er iets hangen...?
APN: portalmmm.nl
Gebruikersnaam: KPN
Wachtwoord: GPRS​ in gprs veranderen. Dus kleine letters
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Eyra,

Allereerst welkom op het Simyo Forum!

Wat ontzettend vervelend dat je in het buitenland geen gebruik kunt maken van je aansluiting. Op vakantie wil je natuurlijk ook graag bereikbaar én online blijven.

In je gegevens zie ik momenteel dat er verbruik is geregistreerd in Frankrijk in de afgelopen dagen. Kan ik hier uit opmaken dat het probleem inmiddels is verholpen? Laat je me in dat geval even weten wat je hebt gedaan om het weer werkend te krijgen? :)

Verloopt het nog steeds niet helemaal zoals het moet met het bellen, sms'en of internetten in het buitenland, laat me dit dan weten. Dan helpen we je natuurlijk graag verder met een oplossing.

@ Ray bedankt voor alle tips!

Groetjes,
Els
Nou wat er is gebeurt weet ik niet maar ineens na plaatsing van het bericht dat ik er flink echt flink de balen van had ging het kreng het ineens doen. Schrok vanmorgen want ook toen deed hij even niks. Maar na een tijdje ineens weer wel. Heel bijzonder! Maar goed na alle ellende bij meerdere vakanties en werkweken waarvan ik dacht dat de fout misschien bij mij kon liggen ben ik toch blij dat ik eindelijk bereikbaar ben en ook zelf weer kan bellen en internetten.
Ik heb en had meerdere mensen naar mijn mobiel laten kijken en telkens gaven ook zij aan het niet te snappen waarom het niet lukte. Maar alleen als er WiFi was.zij hadden wel bereik, maar ja geen simyo. Nu blijkt dat er ook met Simyo bereik mogelijk is. Gefeliciteerd!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Eyra,

Wat fijn om te zien dat het ondertussen gelukt is om netwerk te krijgen in het buitenland 🙂 Het kan heel goed zijn dat er toch iets niet helemaal goed stond in je telefoon. Wie weet was er zelfs iets niet goed met het netwerk waarmee je verbonden was. Het is in ieder geval heel erg fijn dat het nu allemaal werkt. Ik wens je voor nu nog een fijn verblijf.

Mocht je nog andere vragen hebben, dan zie ik je heel graag terug op het forum. We helpen je graag.

Groetjes,
Angela

Reageer