Skip to main content

.

Beantwoord

Waarom werkt het internet in het buitenland niet?


Toon eerste bericht

75 reacties

  • 9787 reacties
  • 12 augustus 2018
Toch nog voor de zekerheid een vraagje.

Heb je beide wachtwoord vormen geprobeerd nadat we nu de APN opnieuw hebben ingesteld?

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Rookie
  • 19 reacties
  • 12 augustus 2018
Je bedoelt gprs/GPRS?

  • 0 reacties
  • 12 augustus 2018
Dat bedoeld hij ja, ieder afzonderlijk gebruikt.

Als alle adviezen die zijn gegeven niet helpen zal een reset van internet buitenland door de moderator nodig zijn.

De reactie van hem/haar volgt nog, waarschijnlijk morgen, misschien vandaag.

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Rookie
  • 19 reacties
  • 12 augustus 2018
Ja, ik heb beide geprobeerd.
Bedankt alsnog.
Wacht dan idd. moderator af.

Fijne zondag allemaal.

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Rookie
  • 19 reacties
  • 13 augustus 2018
@Simyo
Kan een moderator mijn simkaart resetten, zit in Spanje maar mijn 4G doet het niet. Heb alles al geprobeerd, zie chats. Zit al week zonder 4G

Els
Forum|alt.badge.img+5
  • Oud-moderator
  • 931 reacties
  • 13 augustus 2018

Hoi Kerkhos,

Wat onhandig dat je geen internetverbinding kunt krijgen in het buitenland! Natuurlijk snap ik dat jij, net als je man en dochter, ook gewoon online wilt zijn.

Ik zie dat een aantal forum-helden je al hebben geholpen met het nalopen van de juiste instellingen. Jammer dat het dan nog niet helemaal is gelukt! Ik heb zojuist de instellingen van je simkaart gereset. Hierdoor wordt je helemaal opnieuw aangemeld bij het netwerk. Zou je je telefoon voor minstens 15 minuten helemaal uit kunnen zetten?

Lukt het hierna wel om verbinding te maken met het internet?

@ iedereen, bedankt voor jullie inzet! :D

Groetjes,
Els


Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Rookie
  • 19 reacties
  • 13 augustus 2018
@Els
Super bedankt, ik heb weer 4G.

Nogmaals iedereen bedankt die me zondag heeft geholpen.

franswon
Forum|alt.badge.img+9
  • Erelid
  • 5344 reacties
  • 14 augustus 2018
Gelukkig is het opgelost. Veel plezier met je internet in het buitenland.

Niels
Forum|alt.badge.img+5
  • Oud-moderator
  • 1127 reacties
  • 14 augustus 2018
Hi Kerkhos,

Namens Els hartstikke graag gedaan! Fijn om te lezen dat alles het weer doet, fijne vakantie nog 🙂 Jij nog bedankt voor je reactie, franswon.

Groetjes,
Niels

  • Beginner
  • 2 reacties
  • 27 juli 2021

Mijn internet buitenland werkt ook niet, ook niet nadat ik de bovenstaande tips heb opgevolgd. Zouden mijn Sim instellingen ook kunnen worden gereset? Gr Bert


Tessanne
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud-moderator
  • 897 reacties
  • 28 juli 2021

Hi Specbert, 

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Zojuist heb ik de instellingen voor je gereset! Laat je weten of het heeft gewerkt? 

 

Als het niet werkt zou ik ook graag van je horen precies welke van de bovenstaande tips je hebt opgevolgd. Dan kan ik verder met je meedenken namelijk! 

 

Groetjes,

Tessanne 


  • Beginner
  • 2 reacties
  • 28 juli 2021

Hi Tessanne,

bedankt voor de reset. Het internet werkt weer!

Gr Bert


Bas
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud-moderator
  • 890 reacties
  • 29 juli 2021

Hoi Bert, 

Fijn om te horen dat je internet het weer doet!

Als we je nog ergens anders mee kunnen helpen, dan weet je ons te vinden 😊

Groetjes,
Bas


Forum|alt.badge.img
  • Beginner
  • 2 reacties
  • 1 augustus 2021

Goedemiddag,

 

Ik heb hetzelfde probleem als Specbert. Zouden ook mijn instellingeneen reset kunnen krijgen?

Alvast bedankt! 


Daisy
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud community manager
  • 1564 reacties
  • 2 augustus 2021

Hoi RamonG,


Goed dat je contact opneemt! Ik heb de simkaart een reset gegeven, kun jij je toestel 15 minuten uitzetten om de reset af te ronden en laten weten of het geholpen heeft?

 

Groetjes,

Daisy


Forum|alt.badge.img
  • Beginner
  • 2 reacties
  • 2 augustus 2021
Daisy schreef:

Hoi RamonG,


Goed dat je contact opneemt! Ik heb de simkaart een reset gegeven, kun jij je toestel 15 minuten uitzetten om de reset af te ronden en laten weten of het geholpen heeft?

 

Groetjes,

Daisy

Gelukt! Bedankt voor de hulp! 


  • Beginner
  • 1 reactie
  • 11 augustus 2021

Hallo Simyo,

 

Ik heb hetzelfde probleem als hierboven genoemd is. Zouden jullie ook mijn instellingen kunnen resetten?

 


Tessanne
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud-moderator
  • 897 reacties
  • 11 augustus 2021

Hi Jeroen, 

 

Bedankt voor je bericht. Zojuist heb ik de netwerk instellingen gereset, kun jij je toestel even 15 minuten uitzetten om de reset af te ronden en hier laten weten of het geholpen heeft? Fingers crossed!

 

Groetjes,

Tessanne 


  • Beginner
  • 2 reacties
  • 18 augustus 2021

Hallo Simyo,

 

Ik heb hetzelfde probleem als hierboven genoemd is. Zouden jullie ook mijn instellingen kunnen resetten?


  • Beginner
  • 2 reacties
  • 19 augustus 2021
Antoine1007 schreef:

Tessanne
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud-moderator
  • 897 reacties
  • 19 augustus 2021

Hi Antoine1007, 

 

Welkom op het Simyo Forum. 

 

De aansluiting is gereset, laat je nog even weten of dat heeft geholpen? Anders denk ik graag nog even verder met je mee! :blush:

 

Groetjes, 

Tessanne 


  • Beginner
  • 1 reactie
  • 9 september 2021

Hoi,

ik heb de stappen zoals hier genoemd ook door gelopen maar helaas heeft het niet gewerkt..…

Zou u voor mij ook de simkaart kunnen resetten? 

MVG


Tessanne
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud-moderator
  • 897 reacties
  • 9 september 2021

Hi Lotte.0999,

 

Welkom op ons forum! 

 

Fijn dat het is gelukt om alle stappen door te nemen. Ik heb zojuist de netwerkinstellingen op jouw aansluiting een reset gegeven! Schakel jij het betreffende toestel voor 15 minuten uit? 

Dan hoop ik dat de reset het gewenste resultaat heeft! Zo niet, dan mag je dat natuurlijk laten weten en zoeken wij met je mee naar een oplossing. 

 

Groetjes,

Tessanne 


Hallo, 

ik heb de stappen die hierboven benoemd staan gevolgd maar nog altijd geen internet in het buitenland. Ik zie dat voor sommige mensen het resetten van hun simkaart het probleem oplost, zou dit ook voor mijn simkaart gedaan worden?

 

Vriendelijke groet,


Bas
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud-moderator
  • 890 reacties
  • 25 september 2021

Hoi Matthijs, 

Welkom op ons forum!

Ik heb je simkaart gelijk even een reset gegeven. Kun jij je toestel tien minuten uitschakelen en daarna weer aanzetten? Hopelijk werkt alles dan weer zoals het hoort.

Laat je ons weten of de reset geholpen heeft?

Groetjes,
Bas


Reageer