.

Beantwoord

Waarom werkt het internet in het buitenland niet?

  • 10 August 2018
  • 62 reacties
  • 10125 Bekeken


Toon eerste bericht

62 reacties

Toch nog voor de zekerheid een vraagje.

Heb je beide wachtwoord vormen geprobeerd nadat we nu de APN opnieuw hebben ingesteld?
Badge
Je bedoelt gprs/GPRS?
Dat bedoeld hij ja, ieder afzonderlijk gebruikt.

Als alle adviezen die zijn gegeven niet helpen zal een reset van internet buitenland door de moderator nodig zijn.

De reactie van hem/haar volgt nog, waarschijnlijk morgen, misschien vandaag.
Badge
Ja, ik heb beide geprobeerd.
Bedankt alsnog.
Wacht dan idd. moderator af.

Fijne zondag allemaal.
Badge
@Simyo
Kan een moderator mijn simkaart resetten, zit in Spanje maar mijn 4G doet het niet. Heb alles al geprobeerd, zie chats. Zit al week zonder 4G
Reputatie 5
Badge +5

Hoi Kerkhos,

Wat onhandig dat je geen internetverbinding kunt krijgen in het buitenland! Natuurlijk snap ik dat jij, net als je man en dochter, ook gewoon online wilt zijn.

Ik zie dat een aantal forum-helden je al hebben geholpen met het nalopen van de juiste instellingen. Jammer dat het dan nog niet helemaal is gelukt! Ik heb zojuist de instellingen van je simkaart gereset. Hierdoor wordt je helemaal opnieuw aangemeld bij het netwerk. Zou je je telefoon voor minstens 15 minuten helemaal uit kunnen zetten?

Lukt het hierna wel om verbinding te maken met het internet?

@ iedereen, bedankt voor jullie inzet! :D

Groetjes,
Els

Badge
@Els
Super bedankt, ik heb weer 4G.

Nogmaals iedereen bedankt die me zondag heeft geholpen.
Reputatie 7
Badge +9
Gelukkig is het opgelost. Veel plezier met je internet in het buitenland.
Reputatie 6
Badge +5
Hi Kerkhos,

Namens Els hartstikke graag gedaan! Fijn om te lezen dat alles het weer doet, fijne vakantie nog 🙂 Jij nog bedankt voor je reactie, franswon.

Groetjes,
Niels

Mijn internet buitenland werkt ook niet, ook niet nadat ik de bovenstaande tips heb opgevolgd. Zouden mijn Sim instellingen ook kunnen worden gereset? Gr Bert

Reputatie 7
Badge +6

Hi Specbert, 

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Zojuist heb ik de instellingen voor je gereset! Laat je weten of het heeft gewerkt? 

 

Als het niet werkt zou ik ook graag van je horen precies welke van de bovenstaande tips je hebt opgevolgd. Dan kan ik verder met je meedenken namelijk! 

 

Groetjes,

Tessanne 

Hi Tessanne,

bedankt voor de reset. Het internet werkt weer!

Gr Bert

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Bert, 

Fijn om te horen dat je internet het weer doet!

Als we je nog ergens anders mee kunnen helpen, dan weet je ons te vinden 😊

Groetjes,
Bas

Badge

Goedemiddag,

 

Ik heb hetzelfde probleem als Specbert. Zouden ook mijn instellingeneen reset kunnen krijgen?

Alvast bedankt! 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi RamonG,


Goed dat je contact opneemt! Ik heb de simkaart een reset gegeven, kun jij je toestel 15 minuten uitzetten om de reset af te ronden en laten weten of het geholpen heeft?

 

Groetjes,

Daisy

Badge

Hoi RamonG,


Goed dat je contact opneemt! Ik heb de simkaart een reset gegeven, kun jij je toestel 15 minuten uitzetten om de reset af te ronden en laten weten of het geholpen heeft?

 

Groetjes,

Daisy

Gelukt! Bedankt voor de hulp! 

Hallo Simyo,

 

Ik heb hetzelfde probleem als hierboven genoemd is. Zouden jullie ook mijn instellingen kunnen resetten?

 

Reputatie 7
Badge +6

Hi Jeroen, 

 

Bedankt voor je bericht. Zojuist heb ik de netwerk instellingen gereset, kun jij je toestel even 15 minuten uitzetten om de reset af te ronden en hier laten weten of het geholpen heeft? Fingers crossed!

 

Groetjes,

Tessanne 

Hallo Simyo,

 

Ik heb hetzelfde probleem als hierboven genoemd is. Zouden jullie ook mijn instellingen kunnen resetten?

Reputatie 7
Badge +6

Hi Antoine1007, 

 

Welkom op het Simyo Forum. 

 

De aansluiting is gereset, laat je nog even weten of dat heeft geholpen? Anders denk ik graag nog even verder met je mee! :blush:

 

Groetjes, 

Tessanne 

Hoi,

ik heb de stappen zoals hier genoemd ook door gelopen maar helaas heeft het niet gewerkt..…

Zou u voor mij ook de simkaart kunnen resetten? 

MVG

Reputatie 7
Badge +6

Hi Lotte.0999,

 

Welkom op ons forum! 

 

Fijn dat het is gelukt om alle stappen door te nemen. Ik heb zojuist de netwerkinstellingen op jouw aansluiting een reset gegeven! Schakel jij het betreffende toestel voor 15 minuten uit? 

Dan hoop ik dat de reset het gewenste resultaat heeft! Zo niet, dan mag je dat natuurlijk laten weten en zoeken wij met je mee naar een oplossing. 

 

Groetjes,

Tessanne 

Hallo, 

ik heb de stappen die hierboven benoemd staan gevolgd maar nog altijd geen internet in het buitenland. Ik zie dat voor sommige mensen het resetten van hun simkaart het probleem oplost, zou dit ook voor mijn simkaart gedaan worden?

 

Vriendelijke groet,

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Matthijs, 

Welkom op ons forum!

Ik heb je simkaart gelijk even een reset gegeven. Kun jij je toestel tien minuten uitschakelen en daarna weer aanzetten? Hopelijk werkt alles dan weer zoals het hoort.

Laat je ons weten of de reset geholpen heeft?

Groetjes,
Bas

Reageer