.

Beantwoord

Waarom scheept simyo/kpn mensen met een hoge factuur op na een bezoek in het buitenland?

  • 23 February 2016
  • 2 reacties
  • 176 Bekeken

ik zie dat meerdere mensen na vakantie worden opgescheept met een hoge factuur van simyo/kpn

een oplossing zou zijn om in je telefoon het 0031 6 53131313 tijdelijk te verwijderen..
dat kan via instellingen/ berichten/ sms centrale nummer. dan kan je telefoon ook niet zomaar sms jes versturen

maar jij zelf ook niet. ik sms zelf nooit. maar wel vervelend dat ik in eens een dikke rekening krijg na de vakantie
en net al alle anderen wil ik ook mijn geld terug.
icon

Beste antwoord door Tiury 24 February 2016, 11:59

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Waar is de hoge factuur door veroorzaakt? Door sms'jes toen je op vakantie was?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi asup,

Wat vervelend om je boze reactie op ons forum te lezen en uiteraard dat jij tegen een hoge factuur aankijkt. De tip die je geeft, vind ik natuurlijk helemaal prima, maar ik heb je bericht toch iets netter gemaakt zodat het op het Simyo forum past. Het vervelende van die tip, is dat je ook geen sms'jes meer kunt ontvangen, omdat je telefoon geen verbinding maakt met de berichtcentrale. Dit moet je maar net prettig vinden in het buitenland.

Daarnaast wil ik graag met je meekijken naar de kosten, als jij aangeeft dat je géén sms'jes hebt verstuurd, ondanks dit in nagenoeg elk geval aantoonbaar echt verbruik is geweest. Echter, ik zie geen verbruikskosten op het nummer waarmee jij bent aangemeld op het forum. Zou je me die via een privébericht door willen geven?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je reactie Scotsman 🙂.

Reageer