Beantwoord
Waarom lukt het niet om verbinding te maken met Telekom.de?
Goedemidddag!
Al enige tijd merk ik als ik in Duitsland ben dat ik niet kan verbindingen met het netwerk Telekom.de, ik heb laatst bij jullie al mijn Sim laten resetten maar helaas is dit niet de oplossing geweest.
Het lijkt op een probleem die KPN-klanten ook hebben of hebben gehad:
https://forum.kpn.com/mobiel-internet-17/geen-verbinding-meer-met-telekom-de-453548
Zouden jullie willen proberen om dit probleem op te lossen?
Hier in de grensstreek is Telekom.de een goed en stabiel netwerk 🙂 Althans, dat was het! Haha
Al enige tijd merk ik als ik in Duitsland ben dat ik niet kan verbindingen met het netwerk Telekom.de, ik heb laatst bij jullie al mijn Sim laten resetten maar helaas is dit niet de oplossing geweest.
Het lijkt op een probleem die KPN-klanten ook hebben of hebben gehad:
https://forum.kpn.com/mobiel-internet-17/geen-verbinding-meer-met-telekom-de-453548
Zouden jullie willen proberen om dit probleem op te lossen?
Hier in de grensstreek is Telekom.de een goed en stabiel netwerk 🙂 Althans, dat was het! Haha
Beste antwoord door Niels
Hi Musicboyjur,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat vreemd dat je geen verbinding kan maken met Telekom.de. Dit is wel een netwerk waar afspraken mee zijn gemaakt. Wat voor melding krijg je precies als dit netwerk selecteert? Je hebt het ook over de grens, betekent dit dat je dichtbij Duitsland woont? En is er dan wat mis met het KPN netwerk dat je kiest voor een Duits netwerk? Ik hoor het graag!
Bedankt voor jullie reacties, Ray en Scotsman :)
Groetjes,
Niels
Bekijk originele reactieWelkom op het Simyo Forum!
Wat vreemd dat je geen verbinding kan maken met Telekom.de. Dit is wel een netwerk waar afspraken mee zijn gemaakt. Wat voor melding krijg je precies als dit netwerk selecteert? Je hebt het ook over de grens, betekent dit dat je dichtbij Duitsland woont? En is er dan wat mis met het KPN netwerk dat je kiest voor een Duits netwerk? Ik hoor het graag!
Bedankt voor jullie reacties, Ray en Scotsman :)
Groetjes,
Niels
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.