.

Beantwoord

Waarom kon ik dit weekend niet bellen in Engeland?

  • 10 November 2014
  • 3 reacties
  • 433 Bekeken

Badge
Onderweg in Belgie en Frankrijk heb ik geen probleem gehad.

Maar in Engeland bleef mn telefoon afwisselend op ' geen netwerk' of ' alleen noodoproepen'  staan. Ook handmatig een operator kiezen hielp niet.

De helpdesk kan me helaas niet verder helpen, omdat ze het probleem alleen kunnen analyseren als ik in engeland ben, en dan ook nog eens alleen tijdens kantooruren.. dus daar heb ik met met weekendjes Londen weinig aan.

Ik heb nu maar zelf een nieuwe simkaart aangeschaft, om iig dat probeem uit te kunnen sluiten 

Meer mensen met dit probleem en evt een oplossing?

Thanks
icon

Beste antwoord door Ernst 11 November 2014, 12:22

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Prosperot,

Ik heb dit topic met je vraag even in het subforum Buitenland gezet. Andere forumbezoekers met eenzelfde vraag kunnen zo makkelijker hun antwoord vinden.

Vervelend dat je overal bereikbaar bent, maar enkel in Engeland niet. Dat hoort natuurlijk niet.
We kunnen het inderdaad enkel onderzoeken op het moment dat je in Engeland bent. Er kan dan gekeken worden of je simkaart aangemeld is op het netwerk.
Aan de optie Bellen in en naar het Buitenland ligt het niet, dan kun je wel ergens anders en heb ik net voor de zekerheid nog nagekeken.
Er zijn verschillende netwerken waar je gebruik van kunt maken ik Engeland, waaronder O2, Vodafone en EE. Heb je die allemaal al uitgeprobeerd?
Het kán natuurlijk zo zijn dat je in een uithoek zit waar maar één provider is en dat die het net niet doet, maar daar hebben wij helaas geen invloed op.
Reputatie 7
Badge +9
Ik weet niet of het lokatie afhankelijk is, maar in mijn woonplaats hier in Schotland kon ik Vodafone niet gebruiken de laatste keer dat ik dit testte. Waarschijnlijk omdat KPN geen roamingovereenkomst heeft (had) met Vodafone UK. De netwerken van O2 en Three waren hier het meest betrouwbaar.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Scotsman,

Bedankt voor je toevoeging! Zo hebben we in ieder geval al een aantal factoren behandeld waar het aan zou kunnen liggen 🙂

Laat je ons weten of het de eerstvolgende keer dat je in het buitenland bent is opgelost, Prosperot?

Reageer