.

Beantwoord

Waarom kan ik niet bellen in het buitenland?

  • 1 June 2015
  • 3 reacties
  • 234 Bekeken

Badge
Hallo,
Ben vorige week in Italie geweest....
Ik kan wel vanuit Italie naar een nederlandse nummer bellen, maar geen Italiaans nr bellen...
Het maakt ook niks uit in wat voor een land ik ben of dit nou Duitsland of belgie is..
Op mijn instellingen heb ik alles op aan staan, behalve voicemail..
Ik heb meerdere providers handmatig geselecteerd, toestel voor 5min uitgezet, ( maar het help allemaal niks)
Zodra ik een buitenlandsnr draai gaat die 2x over, en wordt verbinding automatisch verbroken ( leuk is dat als je hulp nodig heb..:@ )
Dat ik niet kan internetten in het buitenland met simyo prepaid is mijn bekend, maar bellen??
Wat is dus nu het probleem?
Mvg,
Richard
icon

Beste antwoord door Tiury 2 June 2015, 16:30

Bekijk originele reactie

3 reacties

Bel je met de landcodes voor de niet Nederlandse nummers?
Je instellingen lijken mij ook goed, want je geeft aan wel naar Nederland te kunnen bellen.
Badge
Hi, ik heb van alles geprobeerd...
Met landcodes, zonder landcodes, buitenlands (mobiel nummer) zonder de 0 ervoor, met de 0 ervoor...
Niks helpt..
Ik zal waarschijnlijk vaker in buitenland komen, indien het niet werkt bij simyo toch maar overstappen
naar andere provider..
Vrienden van me, die bij Vodafone, telfort, T -moblile zitten hebben nergens problemen mee..
Bedankt voor meedenken..:)
Grtjs,
Richard
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Ritchie, welkom op het Simyo forum 🙂.

Wat onhandig dat je niet kon bellen in het buitenland. Ik hoop dat je geen noodsituaties had en je echt moest bellen. Ik heb je aansluiting nagelopen en er stond aan onze kant niet helemaal goed. Dit had jij helaas niet zelf kunnen zien, dus ik ben erg blij dat je nu aan de bel trekt! Onze IT afdeling heeft je simkaart zojuist opnieuw aangemeld op het netwerk. Hierdoor zou het de volgende keer in het buitenland gewoon mogelijk moeten zijn om je telefoon te kunnen gebruiken in het buitenland.

Laat je me weten of het de eerstvolgende keer in het buitenland is gelukt?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je hulp Raytje!

Reageer